تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

درباره ما

درباره اچ پی ساپورت

پرینترها و ماشینهای اداری hp در میان مردم جایگاه بخصوص و ارزش ویژه ای را دارند و اچ پی ساپورت وظیفه خود می داند تا با ارایه بهترین خدمات و راهکارها در زمینه مشاوره در خرید پرینتر بتوانند شایسته ترین همکاری را با شما کاربران گرامی داشته باشد

تیم پشتیبانی و کارشناسان ما در این مرکز آمادگی کامل را دارند تا با مشاوره  دقیق و انجام راه حل های منحصر به فرد و کارآمد مشتریان را در مسیر خدمت رسانی یاری دهند

خدمات ارائه شده در مرکز اچ پی ساپورت در دوره زمانی مشخص و با انجام قوانین و استانداردهای صحیح و از پیش تعریف شده صورت می گیرد لذا مشتریان می توانند با آرامش خاطر و برنامه ریزی دقیق نسبت به انجام هرگونه خدمات از طرف این مجموعه اقدام نمایند

 

درباره ما

 

مرکز تلفن اچ پی ساپورت به صورت تمام وقت و با کادری مجرب و با تجربه پاسخگوی تماس های شما عزیزان بوده و همچنین می توانید به صورت آنلاین و سریع  از طریق فرمهای قرار گرفته در وب سایت اچ پی ساپورت درخواست خود را به صورت مکتوب برای کارشناسان این مجموعه ارسال کرده تا در اسرع وقت پس انجام هماهنگی های لازم بهترین نزدیکترین سرویس دهی به شما  انجام شود

 

اچ پی ساپورت در سال 1397 و با هدف توسعه و استفاده بهینه از فناوری اطلاعات در ایران و همزمان با گسترش این صنعت در دنیا با مشارکت نیروهای با انگیزه و جوان تاسیس گردید، این مجموعه فعالیت های گسترده خود را با هدف عرضه مستقیم انواع محصولات ماشین های ادرای و ارائه بهترین و شایسته ترین خدمات به مشتریان گرامی آغاز نموده و در این مسیر همواره جلب رضایت مشتریان را در دستور کار خویش داشته است.


متخصصین و کارشناسان ما در فروشگاه اچ پی ساپورت با توجه به وظیفه و تعهدات خود این اصل را سرلوحه کارهای خویش میدانند که حق همواره با مشتری بوده و برای جلب رضایت و کسب اعتماد خریداران محترم نیاز به ارائه بهترین خدمات می‌باشد. لذا شما مشتریان عزیز میتوانید هرگونه سوال و مشکلی را به راحتی با ما در میان گذاشته و پیگیری و رسیدگی به مشکل را به ما بسپارید.

پرسنل ما در اچ پی ساپورت دلسوزانه برای رفع مشکلات شما قدم برداشته و میتوانید همواره حضور گرم و پررنگ ما را در کنار خویش احساس کنید

 

ار خدمات ویژه ما در طرح های مختلف استفاده کنید:

1- طرح تعویض کارتریج دست دوم

2- اعزام کارشناس فنی

3- استفاده از خدمات پشتیبانی

4- تعویض کارتریج خالی

5- تعمیر پرینتر در محل

6- فروش تجهیزات پرینتر

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...