تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

سرویس پلاتر

سرویس پلاتر  توسط کارشناسان ما در مرکز فروش و خدماتبه صورت کاملا حرفه ای و دقیق و بدون هیچ گونه مشکل و خطایی صورت می‌پذیرد.

از آنجا که پلاتر hp دستگاه‌هایی کاملاً پرکاربرد و حساس هستند، باید در نظر داشت که همیشه بحث تعمیر و نگهداری آن مدنظر بوده تا نسبت به ایجاد برنامه سرویس دوره ایی پلاتر برای پلاتر hp اقدام گرد زیرا همانقدر که استفاده از پلاترها می تواند در روند پیشرفت کار تاثیر گذار باشد، چنانچه در حین انجام کار و یا پروژه بخصوصی پلاتر دچار مشکل گردد میتواند به طور قطع علاوه بر ایجاد استرس های کاری ، هزینه سنگینی را برای کاربر و یا مجموعه به وجود آورد.

 

سرویس پلاتر hp

 

سرویس پلاتر

پلاتر hp نیز مانند هر دستگاه دیگری از بسیاری قطعات و لوازم مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده که ایجاد مشکل برای هر یک از آنها موجب آسیب و از کارافتادگی تمام دستگاه خواهد شد

بنابر این پیشنهاد می شود با برنامه ریزی های مناسب برای انجام سرویس پلاتر hp بصورت دوره ای که می تواند به صورت زمان بندی های بخصوص بوده و یا بر اساس میزان مشخصی از فضای پرینت شده توسط دستگاه پلاتر باشد تا از بروز مشکلات بعدی و خرابی‌های ناشی از سهل انگاری در چاپگرها به خصوص پلاتر اچ پی جلوگیری کرد

شما کاربران گرامی می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در نمایندگی hp استفاده کرده تا در صورت نیاز نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس فنی جهت انجام سرویس پلاتر بصورت دوره ای استفاده کنید .

 

 


وظایف ما  با ارائه سرویسها و خدمات نگهداری پلاتر بصورت زیر ارائه میگردد:

1- فروش هد پلاتر و هد پرینتر

2- سرویس و تعمیر هد پلاتر

3- هواگیری هد پلاتر

4- تامین تجهیزات جانبی پلاتر  و همچنین تعمیر قطعات

  •    ● برد فرمتر پلاتر
  •    ● برد پاور پلاتر
  •    ● نازل جوهر
  •    ● کریج و تسمه کرییج
  •    ● کاغذ رول و انواع بنر
  •    ● انواع مخزن و جوهر لیتری
  •    ● اسپیندل و پایه نگهدارنده پلاتر

5- کارت شبکه پلاتر

6- بررسی و رفع خطای پلاتر

7- شارژ جوهر پلاتر

 

تعمیر پلاتر

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...