تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

Error پرینترهای hp

Error پرینترهای hp

 

Error پرینترهای hp

 

Error پرینترهای hp به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد و هر یک از این خطاها بیانگر موارد و ایرادات خاصی در پرینتر اچ پی بوده که برای رفع آنها می بایست اقدامات مربوط با آنها انجام گیرد.


 بسیاری از خطاها در پرینتر های اچ پی که منشاء و دلیل سخت‌افزاری ندارند (به عبارت بهتر در اثر خراب شدن یکی از قطعات داخلی پرینتر ایجاد نگردیده است) به واسطه Restart کردن (خاموش و روشن کردن) پرینتر HP قابل حل بوده و پس از راه اندازی مجدد پرینتر، Error پرینترهای hp مرتفع می گردد.

در صورتی که با روشن کردن مجدد پرینتر HP خطا مرتفع نشده، می بایست پرینتر خود را خاموش کرده و کانکتور برق آن را جدا کنید، سپس اجازه دهید پرینتر حدود ۱۰ دقیقه در این وضعیت بماند، بعد از آن کانکتور برق را متصل و پرینتر خود را روشن کنید تا خطای مورد نظر مرتفع گردد.

 

تلفن نمایندگی hp

 

همچنین برای اینکه بتوانید مشکل عدم پرینت گرفتن را در پرینتر HP خود مرتفع نمایید ابتدا لازم است تا بتوانید تشخیص دهید که این مشکل از کجا ناشی می گردد.، برای این منظور در حالی که پرینتر روشن است دستور کپی یا چاپ صحت کارکرد پرینتر را بدهید.چنانچه پرینتر HP قابلیت اجرای دستور کپی و یا چاپ برگه آزمایش صحت پرینتر را دارد، ولی در زمانی که با استفاده از کامپیوتر به آن دستور پرینت ارسال میکنید و اجرا این دستور توسط پرینتر اجرا نمیشود، با توجه به این که خطا در کامپیوتر اعلام می گردد و یا در پرینتر نمایش داده میشود، باید اقدامات لازم را انجام داد.

چنانچه Error پرینترهای hp در کامپیوتر اتفاق افتاده و پرینتر هیچ اقدامی را انجام نمیدهد،  سیستم ارتباط پرینتر با کامپیوتر خود را بررسی کرده و در صورتی که از صحت این ارتباط مطمئن شدید اما همچنان اعلام خطا در کامپیوتر وجود دارد، پرینتر را به یکی از مراکز فروش و خدمات hp انتقال دهید، چرا که احتمال آسیب دیدن یکی از قطعات اصلی در درون پرینتر وجود دارد.

اما در صورتیکه خطا در پرینتر اعلام گردیده و پرینتر شروع به اعلام خطا میکند می بایست با توجه به نوع خطایی که نمایش داده میشود اقدامات لازم و در خصوص خطای مربوطه را انجام دهید.
برای این منظور مقالات و مطالب آموزشی بسیاری در وبسایت مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت در خصوص Error پرینترهای hp قرار داده شده تا بتواند مشکلات و مسائل رایج را با مطالعه آنها برطرف کنید.

 

اعزام کارشناس فنی

 

مشکل سفید پرینت گرفتن یا سیاه پرینت گرفتن در پرینتر hp

از دیگر Error پرینترهای hp میتوان به چاپ سیاه کاغذ و یا چاپ سفید کاغذ اشاره کرد که در هر دو این موارد مشکل سخت افزاری بوده و نیازمند بررسی دقیق تری می باشند.
در صورتی که پرینتر hp دچار این مشکل شده که صفحه را سیاه کرده و یا برگه سفید چاپ میکند، در ابتدا کارتریج خود را بررسی نموده و در صورت امکان با استفاده از یک کارتریج نو و جدید که از صحت کارکرد آن اطمینان دارید اقدام به تست پرینتر نمایید.
اگر مشکل مرتفع گردید، کارتریج خود را تعویض نموده و چنانچه همچنان Error پرینترهای hp به قوت خود باقی است با توجه به این نکته که مشکل در داخل پرینتر بوده و لازم به باز کردن و بررسی دقیق توسط کارشناسان و افراد با تجربه میباشد میتوانید با مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت تماس گرفته تا پرینترتان توسط کارشناسان این مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص مشکل ایجاد شده انجام گیرد.

 

مرکز تلفن اچ پی ساپورت به صورت تمام وقت و با کادری مجرب و با تجربه ، پاسخگوی تماس های شما عزیزان بوده و همچنین می توانید به صورت آنلاین و سریع توسط فرمهای قرار گرفته در وب سایت اچ پی درخواست خود را به صورت مکتوب برای اچ پی ساپورت ارسال کرده تا در اسرع وقت پس انجام هماهنگی های لازم بهترین و نزدیکترین سرویس دهی به شما  انجام شود

 

تعمیر پرینتر hp

 

متخصصین و کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت با توجه وظیفه و تعهدات خود این اصل را سرلوحه کارهای خویش میدانند که حق همواره با مشتری بوده و برای جلب رضایت و کسب اعتماد خریداران  محترم نیاز به ارائه بهترین خدمات می‌باشد. لذا شما مشتریان عزیز میتوانید هرگونه سوال و مشکلی را به راحتی با ما در میان گذاشته و پیگیری و رسیدگی به آنرا به ما بسپارید.

پرسنل ما در مرکز اچ پی ساپورت دلسوزانه برای رفع مشکلات شما قدم برداشته و میتوانید همواره حضور گرم و پررنگ ما را در کنار خویش احساس کنید

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...