تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

خدمات پرینتر

 

خدمات پرینتر

 

تعمیر پرینتر در محل

 

مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت با عنوان اچ پی ساپورت یکی از مراکز دارای دانش فنی و نیروهای تخصصی برای  محصولات اچ پی بوده که در زمینه فروش و خدمات پرینتر و انواع ماشین های اداری اچ پی فعالیت دارد

 

خدمات پرینتر شامل تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی در پرینتر اچ پی می باشد

 

مرکز خدمات اچ پی ساپورت به صورت متمرکز و تخصصی روی پرینترهای hp و انواع ماشینهای اداری اچ پی فعالیت داشته و با توجه به وجود پرسنل کارآزموده و با تجربه  آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خدمات اچ پی و انجام سرویس های دوره ای ویژه ماشینهای اداری و پرینترهای اچ پی میباشد

 

حضور کارشناسان فنی در مرکز پاسخگویی تلفن اچ پی ساپورت و ارائه بهترین راهکارها و پیشنهادات در زمینه  خدمات پرینتر و خدمات اچ پی و انجام سرویس پرینتر میتواند رضایت کاربران را در سریعترین زمان ممکن در پی داشته باشد.

 

 

تعمیرات اچ پی

 

از آنجا که پرینتر اچ پی دستگاهی کاملاً پرکاربرد و حساس هستند، باید در نظر داشت تا همیشه بحث تعمیر و نگهداری آن مدنظر بوده تا نسبت به ایجاد برنامه سرویس دوره ایی برای پرینتر اچ پی اقدام گرد زیرا همان قدر که استفاده از پرینترها می تواند در روند پیشرفت کار تاثیر گذار باشد، اما چنانچه در حین انجام کار و یا پروژه به خصوصی پرینتر شما دچار مشکل گردد میتواند به طور قطع علاوه بر ایجاد استرس های کاری ، هزینه سنگینی را برای کاربر و یا مجموعه به وجود آورد

 

 

 تعمیر پرینتر در محل یکی دیگر از خدمات پرینتر ارائه شده توسط مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت است که به واسطه آن با اعزام کارشناسان فنی به آدرس کاربر و رفع مشکل پرینتر اچ پی و یا اسکنر اچ پی  با توجه به اظهارات مشتری در خصوص دستگاه مربوطه و یا شارژ کارتریج  صورت می‌پذیرد.

 

تعمیر پرینتر hp

 

کارشناسان اعزام شده در سرویس تعمیر پرینتر در محل مشتری موظف هستند تا خرابی و ایراد بوجود آمده را به سرعت و در محل شما برطرف نموده و مطابق هماهنگی ها انجام شده با مرکز اچ پی ساپورت نسبت به اعلام هزینه و صدور فاکتور اقدام نمایند و چنانچه مشکل نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد (البته با توجه به اینکه برای پرینتر ها مشکلات متفاوتی ایجاد می‌شود) ممکن است به دلایل فنی، لازم باشد تا دستگاه به مرکز خدمات اچ پی ساپورت منتقل شده تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام گردد. از این رو لازم است تا پیش از هر اقدامی این موضوع با مشتری و مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت در میان گذاشته شده تا پس از موافقت طرفین نسبت به انتقال دستگاه اقدام گردد. لازم به ذکر است فوریت رفع مشکل در دستگاه های اعزام شده به مرکز بسیار بالا تلقی شده و تعمیر آنها در مرتبه دستگاه های مرتبه اول قرار خواهد گرفت.

 

 

متخصصین و کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت با توجه به وظیفه و تعهدات خود این اصل را سرلوحه کارهای خویش میدانند که حق همواره با مشتری بوده و برای جلب رضایت و کسب اعتماد خریداران محترم نیاز به ارائه بهترین خدمات پرینتر می‌باشد. لذا شما مشتریان عزیز میتوانید هرگونه سوال و مشکلی را به راحتی با ما در میان گذاشته و پیگیری و رسیدگی به آنرا به ما بسپارید.

پرسنل ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت دلسوزانه برای رفع مشکلات شما قدم برداشته و میتوانید همواره حضور گرم و پررنگ ما را در کنار خویش احساس کنید.

 

 

تعمیرات اچ پی


در نظر داشته باشید شما مشتریان عزیز میتوانید درخواست اعزام کارشناس فنی را با پرسنل ما ‌در اچ پی ساپورت در میان گذاشته تا با ثبت این درخواست نزدیکترین نیروی متخصص در محل حاضر شده و مشکل ایجاد شده برای محصولات اچ پی را برطرف نماید. همچنین می توانید از طریق سایت hpsupport.ir  و تکمیل فرم اعزام کارشناس فنی نسبت به درخواست تعمیر پرینتر در محل اقدام نمایید. 

 

 

خدمات و محصولات اچ پی ساپورت :

تعمیر پرینتر , تعمیر اسکنر , خدمات پلاتر , تونر اورجینال , جوهر اورجینایل , کارتریج اورجینال , هد پرینتر , تجهیزات پرینتر  و ... میباشد

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما اعتماد به مراکز معتبر است.

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...