تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج 

کارتریج یکی از قطعات اصلی درون هر پرینتر است که متناسب با نوع و کارکرد چاپگر در ابعاد و مدل های مختلفی به بازار ارائه میشود

از آنجا که خرید کارتریج های اورجینال به دلیل قیمت بالا و نداشتن توجیه اقتصادی در ایران مورد استقبال کم کاربران قرار گرفته است ، فرآیند شارژ کارتریج و استفاده مجدد از کارتریج های تمام شده میتواند راهکار مناسبی برای چاپ و پرینت با هزینه های پایین و کیفیت نسبتا مناسب است

در این روش کارتریج های لیزری را در فضای کارگاه و در مقابل دستگاه های دمده و مکنده هوا باز کرده و با استفاده از پودر شارژ و قطعات مورد نیاز اقدامات لازم برای شارژ کارتریج صورت میگیرد

شارژ کارتریج با هزینه بسیار پایینتر و کیفیت بسیار مناسب توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده به گونه ایی که اگر پرینتری از قابلیت شارژ کارتریج ها پشتیبانی نکند سهم بالایی از بازار ماشینهای اداری را از دست خواهد داد.

 

شارژ کارتریج


 

چرا شارژ کارتیج خود را به hpsupport بسپاریم

در مجموعه اچ پی ساپورت کارشناسان و افراد باتجربه ای فعالیت میکنند که با هدف رضایت مشتریان و رعایت اصول دقیق در روند کار وظایف و خدمات خود را هرچه بهتر به مشتریان ارائه کنند

تیم متخصصین ما در واحد شارژ کارتریج علاوه بر در اختیار داشتن دستگاه ها و تجهیزات لازم برای شارژ کارتریج آنهم بصورت اصولی و با رعایت استانداردهای لازم ، هر کارتریج را بصورت مجزا و با دقت بسیار بالایی پس از شارژ تست کرده تا در صورت وجود هرگونه مشکل و ایراد احتمالی که از چشم همکارهای فنی دور مانده است برطرف شود

مجموعه اچ پی ساپورت به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه شارژ کارتریج همواره کارتریج هایی شارژ شده را از نظر فنی بازرسی و تست کرده و تا زمانی که تاییده کیفیت را دریافت نکرده باشند به کاربر ارائه نخواهد شد

 

کیفیت شارژ کارتریج hpsupport در چه حدی است ؟

قطعا هیچ مجموعه ایی در خصوص شارژ کارتریج نمیتواند مدعی این باشد که کارتریج های شارژ شده را از نظر کیفیت دقیقا مشابه کارتریج اورجینال به مشتریهای خود تحویل میدهد اما ما در مرکز تخصصی شارژ کاتریج اچ پی ساپورت به صورت یقین این اطمینان را میدهیم که کارتریج هایی که در این مرکز شارژ شده و با نمونه تست پرینت به کاربران ارائه میشود میتواند تا 98 درصد مشابه کیفیت چاپ با کارتریج اورجینال توسط شرکت اچ پی باشد

 

شارژ کارتریج با پودر درجه یک

 

تونر چیست و چه تاثیری بر کارتیج دارد ؟

تونر یا پودر شارژ کارتریج  متشکل از ذرات بسیار ریزی است که در پرینترهای لیزری جایگزین جوهر شده و در روند چاپ کاربرد دارد، این مواد از جنس ترکیبات کربن و پلیمر بوده که برای شارژ کارتریج های لیزری مورد استفاده قرار میگیرند.

تونرها دارای رنگ های متفاوتی هستند و متناسب با نوع پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند . بطور مثال در پرینتر های لیزری رنگی 4 عدد کارتریج با رنگ های مشکی ، قرمز ، آبی و زرد وجود دارد که میبایست هر یک از آنها را با تونر یا پودر شارژ مختص خود شارژ کرد .

امروزه تونرهای نانو با ذرات بسیار ریز و ابعاد حدود 8 الی 10 میکرون و بعضا کوچکتر در صنعت چاپ و پرینت مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوان علاوه بر کیفیت چاپ بهتر رزولوشن را بسیار بالاتر برد و تصاویر و مطالب را با جزئیات بیشتری به نمایش گذاشت


این نکته را مد نظر داشته باشید که تونر از ذرات بسیار ریز و سبک تولید میشود که به راحتی میتواند در هوا معلق شده و تنفس آن برای سلامتی هرپز مناسب نیست از این رو در هنگام کار با تونر و یا زمان شارژ کارتریج میبایست نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرد.

 

 

خدمات شارژ کارتریج در مرکز اچ پی ساپورت شامل چه مواردی است ؟

استفاده از پودر شارژ درجه یک با کیفیت 98درصد مشابه اوریجینال

داشتن تیم فنی و کارشناسان با تجربه در زمینه شارژ کارتریج

رعایت اصول فنی و استانداردهای لازم برای شارژ کارتریج

سرویس کارتریج و بررسی وضعیت سایر قطعات بکار رفته درون کارتریج

نصب کارتریج در پرینتر پس از شارژ و بررسی وضعیت کارتریج شارژ شده

ضمانت کارتریجهای شارژ شده تا پایان دوره مصرف

قیمت شارژ کارتریج چگونه برآورد میشود ؟

قیمت شارژ کارتریج متناسب با جنس و کیفیت پودر و تجهیزات به کار رفته برای شارژ کارتریج می‌تواند بسیار متفاوت باشد

باید توجه داشت که هزینه شارژ برای کارتریج های رنگی همواره بالاتر از کارتریج های سیاه و سفید است و این به دلیل قیمت و جنس پودری است که در این سری از کارتریج ها مورد استفاده قرار میگیرد

از آنجا که تجهیزات و لوازم جانبی برای شارژ کارتریج hp در بازار دارای تنوع بسیاری از نظر کیفیت و قیمت می باشد لذا هزینه تمام شده برای شارژ کارتریج hp قطعاً متفاوت خواهد بود

 

چرا بعد از شارژ کارتریج پرینت ها کمرنگ است ؟

کمرنگ چاپ شدن تصاویر و مطالب پس از شارژ کارتریج یکی از دلایل استفاده از پودر شارژ ارزان قیمت و بدون کیفیت بوده و یا ممکن است در کارتریج شارژ شده از درام و یا قطعات مصرفی تقلبی با کیفیت بسیار پایین استفاده شده باشد . همچنین چنانچه در روند شارژ کارتریج hp از تونر و یا پودر شارژ تقلبی و یا بی کیفیت استفاده شود می توانند موجب بروز مشکلات سلامتی و تنفسی شده و علاوه بر آن در هنگام چاپ عدم رضایت کاربر را در پیش داشته باشد

 

شارژ کارتریج


 

تعویض چیست در کارتریج های hp پس از هر بار شارژ کارتریج یک امر لازم و ضروری است چرا که پس از تعویض چیپست پرینتر خطای کم بودن شارژ کارتریج را از بین برده و با تصور اینکه شما از یک کارتریج جدید استفاده می‌کنید خطا های قبل را نمایش نمی دهد

 

چرا کیفیت کارتریج شارژ شده مثل اورجینال نیست ؟

در هنگام شارژ کارتریج و استفاده از کارتریج شارژ شده این است که هرگز نمی‌توان کیفیت چاپ در کارتریج شارژ شده را با کارتریج اورجینال hp یکسان دانست چراکه جنس پودر شارژ و یا تونر قرار گرفته شده در کارتریج های اورجینال hp از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده و این یکی از دلایل اصلی تفاوت قیمت کارتریج اورجینال اچ پی با کارتریج طرح و یا مشابه اصلی است .

 

 

شارژ کارتریج
 

برای شارژ کارتریج hp حتماً از افراد متخصص و یا مجموعه هایی که در زمینه شارژ کارتریج تخصص و تجربه کافی را دارند استفاده کنید زیر استفاده از افراد ناکارآمد و اعتماد به مجموعه های فاقد صلاحیت می تواند موجب خراب شدن کارتریج پس از شارژ شده و لذا استفاده از کارتریج دارای ایراد و خرابی علاوه بر کیفیت پایین کثیف کردن کاغذ در هنگام چاپ می تواند موجب ریختن پودر در داخل پرینتر و بروز مشکلات فنی در دستگاه چاپگر اچ پی شود.

 

هزینه شارژ کارتریج چقدر است ؟

هزینه های مربوط به شارژ کارتریج با توجه به مدل پرینتر و کارتریج تعیین میشود چراکه در این کار اندازه کارتریج و میزان پودر یا تونر بکار رفته برای شارژ کارتریج بسیار مهم است، همچنین کیفیت پودر شارژ نیز بدلیل تاثیر مستقیم در کیفیت چاپ میتواند مستقیم بر هزینه های شارژ کارتریج تاثیر گذاشته و قیمت شارژ کارتریج را تغییر دهد

( اگر با داشتن لیست قیمت شارژ کارتریج میتوان وضعیت بهتر و کاربر پسند تری ایجاد کرد بفرمایید تا لیست رو تهیه کنیم )

 

آیا خودمان میتوانیم کارتریج را شارژ کنیم ؟

شارژ کارتریج در نگاه اول پیچیده نبوده و ممکن است هر کسی به خود اجازه باز کردن کارتریج و ریسک شارژ تونر را بدهد ولی باید توجه داشت که برای پر کردن کارتریج با تونر نیاز به سیستم های مکنده و دمنده هوا بوده تا از تنفس مستقیم ذرات ریز و آلوده پودر شارژ جلوگیری شود، ضمن اینکه عدم آشنایی با کیفیت قطعات و تجهیزات موجب میشود تا بسیاری از افراد سودجود به جای فروش کالا و قطعات مناسب و درجه یک از محصولات ارزانتر و بدون کیفیت استفاده کنند .

 

چرا پس از شارژ کارتریج هنوز پرینتر خطای toner Cartridge Very Low میدهد ؟

تقریبا روی همه کارتریج ها قطعه‌ی الکترونیکی کوچکی وجود دارد که به چیپست یا چیپ کارتریج معروف است ، وظیفه این برد الکترونیکی شمارش تعداد صفحات پرینت شده توسط کارتریج است ، لذا پس از هر بار شارژ کارتریج میبایست چیپ کارتریج نیز تعویض شود تا پرینتر خطای toner Cartridge Very Low نداده و کارتریج شارژ شده را به عنوان کارتریج جدید در چاپگر شناسایی کند .

 

دلیل نمایش خطایReplace Black Cartridge  حتی پس از شارژ کارتریج چیست ؟

خطای Replace Black Cartridge به دلیل عدم شناسایی کارتریج در پرینتر بوده و به این معناست که کارتریج را در درون پرینتر قرار دهید ، غالبا کاربران پس از شارژ کارتریج با خطای Replace Black Cartridge مواجه شده و میتوان دلیل این مشکل را عدم صحیح قرار گرفتن کارتریج در چاپگر دانسته که باعث آسیب به سنسورهای درون پرینتر می شود.

 

چرا با اینکه کارتریج را تازه شارژ کرده ام ولی کم رنگ چاپ می کند ؟

در شارژ کارتریج عوامل و متغیرهای بسیاری میتواند بصورت مستقیم در کیفیت چاپ و میزان کمرنگ یا پر رنگ پرینت شدن صفحات تاثیر بگذارد ، استفاده از پودر شارژ با کیفیت همراه با قطعات درجه یک در هنگام شارژ کارتریج میتواند موجب پررنگ بودن صفحات پرینت شده پس از پر کردن کارتریج شود ، این نکته را مد نظر داشته باشید که در مرکز شارژ کارتریج میبایست پیش از تحویل کارتریج شارژ شده به مشتری آن را تست کرده و با اطمینان از کیفیت مناسب و کمرنگ نبودن صفحات در هنگام چاپ کارتریج را ارئه کرد.

که البته در مرکز اچ پی تست کارتریجهای شارژ شده به صورت کامل و دقیق انجام شده و هیچ یک از کارتریجها با مشکل کمرنگ چاپ کردن یا پایین بودن کیفیت چاپ پس از شارژ کارتریج مواجه نخواهند بود.

 

آیا کارتریج شارژ شده دقیقا مثل اورجینال چاپ می کند ؟

قطعا شرکت اچ پی اجازه فروش پودر شارژ اورجینال را در بازار نمیدهد و اینکه کسی مدعی باشد که از پودر شارژ اورجینال اچ پی برای شارژ کارتریج استفاده میکند خلاق صداقت است ولی باید در خصوص کیفیت های پودر شارژ و تونر های متفاوتی که در بازار ارائه مشود هشدار داد چراکه متاسفانه بسیاری افراد سودجو از مواد بدون کیفیت و ارزان قیمت برای شارژ کارتریج استفاده میکنند که موجب عدم رضایت کاریران خواهد شد

درست است که حتی اگر از قطعات و تجهیزات با کیفیت و درجه یک در شارژ کارتریج استفاده شود نمیتوان صفحات چاپ شده را مشابه کارتریج اورجینال و اصل تولید کرد ولی به سادگی میتوان تا 98 درصد کیفیت کارتریج شارژ شده را به کارتریج اورجینال نزدیک کرد و این تخصص کارشناسان ما در مرکز شارژ کارتریج است.

 

چرا پس از شارژ کارتریج گوشه و کناره های کاغذ کثیف و سیاه میشود ؟

درون کارتریج قطعات و تجهیزات مکانیکی قرار دارند که عدم کارکرد صحیح هریک از آنها میتواند در روند کارکرد تمام قطعات کارتریج اختلال ایجاد کرده و موجب شود تا کیفیت صفحات چاپ شده پایین بیاید

درام ، بلید ، مگنت و فوم رول از جمله قطعاتی هستند که در هنگام شارژ میبایست به دقت بررسی و مورد تست و آزمایش قرار گیرد، در خصوص اینکه با تعویض یا تعمیر کدام قطعه در درون کارتریج میتوان کیفیت پرینت را بهتر کرد یا مشکل لکه و کثیفیها را در زمان چاپ برطرف کرد به تخصص کارشناسها و نوع مشکلی که در زمان چاپ روئیت میشود بستگی دارد.

 

علت اینکه قسمتی از کاغذ به درستی چاپ نمیشود چیست ؟

برای رفع مشکل چاپ نشدن صحیح قسمتی از کاغذ بهتر است با انجام دادن 2 آزمایش ساده مشکل را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنید:

مرحله اول :

وارد بخش تنظیمات پرینتر شده و از منوی Report وضعیت کارتریج که با عبارت Supply Status  نمایش داده شده است را چاپ کنید از این طریق میتوان مطمئن شود که آیا هنوز کارتریج شارژ دارد یا نه

مرحله دوم :

کارتریج را از پرینتر خارج کرده و آن را به آرامی بصورت افقی تکان دهید، اینکار باعث میشود تا اگر کمی پودر در کارتریج باقی مانده باشد با حرکت دادن کارتریج از گوشه های کارتریج جدا شده و در دسترس قرار گیرند تا بتوان حدود 10 صفحه دیگر از کارتریج استفاده کرد سپس میبایست برای شارژ کارتریج با مرکز تخصصی شارژ کارتریج تماس بگیرید و برای شارژ و پر کردن کارتریج اقدام های لازم انجام شود

در غیر این صورت میتوان مطمئن شد که شارژ کارتریج مشکل نداشته و میباست با واحد فنی برای تعمیر و رفع مشکل پرینتر هماهنگی های لازمی را انجام داد.

 

چرا روی کاغذ لکه هایی با فاصله یکسان چاپ میشود ؟

چاپ لکه و کثیفی های یکسان با فاصله های مشابه و تکراری نشان دهنده آن است که درام ، مگنت یا غلتک اسفنجی در کارتریج دچار مشکل شده و میبایست تعمیر یا تعویض شود

میزان فاصله لکه و کثیفی ها در هنگام پرینت و همچنین نوع شکلهای چاپ شده روی کاغذ میتواند در پیدا کردن علت بروز مشکل و روش رفع آن کمک کند ، نکته مهم این است که برای رفع اینگونه از مشکلات نیاز به باز کردن کارتریج در فضای کارگاهی و مقابل دستگاه‌های مکنده هوا میباشد تا از تنفس پودر تونر که میتواند بسیار برای سلامتی مضر باشد جلوگیری کرد

 

علت خط انداختن کارتریج پس از شارژ چیست ؟

این موضوع که بعضی از کاربران دقیقا پس از شارژ کارتریج و در هنگام پرینت با خطوط عمودی یا افقی بصورت موازی روی کاغذ مواجه میشوند دلیل وجود مشکل در قطعات درونی کارتریج است.

اگر برای شارژ کارتریج از مراکز معتبر و دارای تجربه کافی استفاده میکنید نباید به سادگی با مشکل خط انداختن کارتریج بعد از شارژ مواجه شوید زیرا حتما کارتریج ها قبل از تحویل به مشتری درون دستگاه تست خواهند شد تا در صورت وجود مشکل هایی از این قبیل آنها را شناسایی و برطرف کنند.

 

چرا با اینکه درام و مگنت کارتریج را تازه عوض کرده ام ولی کیفیت پرینت هنوز خوب نیست ؟

عوض کردن درام و مگنت صرفا پس از هر بار شارژ کارتریج الزامی نیست و متناسب با نیاز باید این قطعات را عوض کرد ، اما علت پایین بودن کیفیت پرینت حتی پس از عوض کردن قطعات درونی کارتریج میتواند دلیل استفاده از پودر شارژ ضعیف و یا فاسد باشد.

البته درنظر گرفتن این نکته که هرگونه کثیفی در واحد لیزر پرینتر و یا وجود مشکل در بردهای اصلی چاپگر نیز میتواند باعث کمرنگ و یا ناخوانا بودن مطالب چاپ شده توسط پرینتر شود.

 

کارتریج را تازه عوض کرده ام ولی خطای Incompatible Cartridge  نمایش داده میشود

خطای incompatible Cartridge یا اشتباه قرار دادن کارتریج درون پرینتر به دلیل استفاده از چیپ ست های اشتباه پس از شارژ کارتریج است

بنابراین اگر خودتان کارتریج را شارژ کرده اید لازم است تا چیپست آن را با یک چیپ دیگر که از مدل و سلامت آن مطمئن هستید عوض کنید در این صورت بهتر است آن را برای رفع مشکل به یکی از مراکز تخصصی شارژ کارتریج تحویل دهید

 

آیا میتوان بعد از شارژ کارتریج چیپ کارتریج را ریست کرد ؟

ریست کردن چیپست در کارتریج های برخی از شرکت های تولید کننده پرینتر وجود دارد ولی چیپست های بکار رفته در کارتریج های اچ پی به دلیل قیمت نسبتا پایین این قطعات پس از هربار شارژ میباست تعویض شود تا مشکلات و خطاهای کارتریج پس از شارژ برطرف شود

همچنین لازم است این نکته را مد نظر داشت که در حال حاضر هیچ راهکار و نرم افزاری برای ریست کردن کارتریج پرینتر های لیزری اچ پی وجود ندارد که بتوان آن را برای ریست کردن چیپ کارتریج استفاده کرد

 

هزینه تعویض چیپ کارتریج چقدر است ؟

چیپ کارتریج یا چیپست بکار رفته در کارتریج های اچ پی بسیار ارزان قیمت بوده در حال حاضر متناسب با مدل کارتریج ها از چند هزار تومان فراتر نخواهد رفت

البته در هنگام شارژ کارتریج برای پرینتر های لیزری رنگی بدلیل استفاده از 4 رنگ همزمان و تعویض چیپ برای هر چهار کارتریج ممکن است کمی این عدد به چشم بیاید ولی خوشبختانه چیپست ها بسیار ارزان و در دسترس هستند.

 

آیا پس از هر بار شارژ کارتریج میبایست چیپست را تعویض کرد ؟

همانگونه که میدانید چیپست ها در کارتریج وظیفه شمارش تعداد دستورهای پرینت ارسال شده به چاپگر را برعهده دارند و قرار داشتن چیپست روی بدنه هر کارتریج دقیقا به همین دلیل است تا اگر کارتریج را درون پرینتر دیگری میگذاریم میزان شارژ باقی مانده در کارتریج را حتی در سایر دستگاه ها مشاهده کنید

بنابراین عوض کردن چیپست پس از هر بار شارژ کارتریج تقریبا الزامی است و با تعویض Chipset میتوان دوباره از پرینتر بدون هیچ مشکل و خطایی استفاده کرد.

 

 

آیا ریست کردن پرینتر بعد از شارژ کارتریج باعث حذف خطای کارتریج میشود ؟

ریست کردن پرینتر موجب میشود تا تنظیمات و ویژگی هایی که برای پرینتر تعریف شده به حالت کارخانه یا روز اول برگردد ، و هیچ ارتباطی با مشکلات و خطاهای کارتریج ندارد.

بنابراین با ریست کردن پرینتر نمیتوان خطای کارتریج را رفع و یا مشاهده آن را به تعویق انداخت ، پس بهتر است اگر پس از شارژ کارتریج یا در هنگام استفاده از پرینتر دچار خطاهای مربوط به کارتریج شدید آن را به دقت مطالعه کرده تا بتوانید با انجام اقدامات صحیح خطای نمایش داده شده را برطرف کنید

کارشناسان ما در شرکت اچ پی میتوانند به شما در این خصوص کمک کنند

 

پس از شارژ کارتریج چه مدت میتوان آن را بدون استفاده نگهداری کرد ؟

این نکته که پس از شارژ کارتریج به چه مدت میتوان کارتریج را نگهداری کرد یه چند عامل بستگی دارد :

مدت زمانی که از تولید پودر شارژی که در کارتریج استفاده شده است

میزان رطوبت و دمای محل نگهداری کارتریج

دور نگه داشتن کارتریج از نور مستقیم

قرار دادن کارتریج در مکانی که به دور از ضربه و آسیبهای فیزیکی باشد

 

با رعات موارد بالا میتوان به مدت تقریبا دو سال کارتریج شارژ شده با بدون هیچ مشکلی نگهداری کرده تا در صورت لزوم آن را با کارتریج استفاده شده جایگزین کنید

 

 

علت نمایش خطای 10.1000 Supply در پرینتر چیست ؟

خطای 10.1000 به صورت مستقیم به کارتریج مربوط میشود و گویای عدم توانایی پرینتر اتصال سنسورها با چیپست روی کارتریج است

این خطا بیشتر پس از شارژ کارتریج مشاهده شده و غالبا بدلیل قرار ندادن چیپست جدید روی کارتریج نمایش داده میشود البته اگر از مراکز مطمئن و متخصص در زمینه شارژ کارتریج استفاده کنید نباید این مشکلات را تجربه کنید چراکه پیش از بسته بندی و تحول کارتریج شارژ شده به مشتری قطعا کارتریج را درون پرینتر تست کرده و خطای 10.1000 supply را برطرف میکنند، همچنین ممکن است شخص یا مجموعه ایی که کارتریج را شارژ کرده به دلیل نداشتن تجربه و توان کافی در مراحل شارژ کارتریج به بدنه آن کارتریج آسیب وارد کرده و موجب شود تا چیپست در محل خود به درستی قرار نگرفته و پرینتر نتواند بصورت صحیح با آن ارتباط برقرار کند

 

شارژ کارتریج در محل / آموزش شارژ کارتریج / آموزش شارژ کارتریج جوهر افشان hp / آموزش شارژ کارتریج جوهر افشان / آموزش تصویری شارژ کارتریج / آموزش تصویری شارژ کارتریج hp / آموزش شارژ کارتریج hp / قیمت پودر شارژ کارتریج / شارژ کارتریج چیست / شارژ کارتریج در محل غرب تهران / شارژ کارتریج در محل شرق تهران / شارژ کارتریج در محل تهران / شارژ کارتریج hp 1102 / شارژ کارتریج hp 2035 / شارژ کارتریج hp 2055 / شارژ کارتریج hp 2015 / شارژ کارتریج hp 2014 / شارژ کارتریج hp M401 / شارژ کارتریج hp 1212 / قیمت درام کارتریج / قیمت مگنت کارتریج / قیمت غلتک سبز کارتریج / قیمت جوهر شارژ کارتریج / انجام شارژ کارتریج / شارژ کارتریج با گارانتی / شارژ کارتریج در شرق تهران / شارژ کارتریج در تهران / شارژ کارتریج در شمال تهران / شارژ کارتریج در مرکز شهر تهران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...