تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

مرکز تعمیر پرینترهای hp

مرکز تعمیر پرینترهای hp

 

بهترین خدمات و سریعترین سرویس دهی را از مرکز تعمیرات پرینتر بخواهید زیرا مرکز اچ پی ساپورت با داشتن کادری متخصص و با تجربه بهترین و شایسته ترین خدمات را در خصوص تعمیر پرینتر و رفع خطای به وجود آمده در آن به صورت حرفه ای و فوری انجام خواهد شد

 

 

چه موقع لازم است تا با مرکز تعمیر اچ پی ساپورت تماس بگیرید

 

مرکز تعمیر پرینترهای hp

 

 

در هنگام کار با پرینتر و انواع ماشین های اداری ‌بخصوص پرینترهای اچ پی ممکن است به هر دلیل در روند کار کرد دستگاه اختلال ایجاد شده و پرینتر دچار مشکل و یا خطا گردد که پیشنهاد میکنیم پیش از در اقدامی با کارشناسان ما در مرکز خدمات اچ پی ساپورت تماس گرفته تا با دریافت مشاوره رایگان بتوانید بهترین راهکار را برای رفع خطا و یا تعمیر پرینتر انتخاب کنید

 

 تعمیر پرینتر در محل


 

ممکن است پرینتر شما به دلایل زیر نیاز به سرویس پرینتر و یا خدمات پشتیبانی  داشته باشد :

 

1- پرینتر دچار مشکل در چرخ دنده ها و سیستم درایو شده و به دلایل فنی و مکانیکی کارکرد آن دچار اختلال گردیده باشد که اصطلاح می گویند پرینتر با خطای Printer is Jammed مواجه شده است.

 

2-  اختلال در سیستم پاشش جوهر و عدم امکان چاپ تصاویر در پرینتر های رنگی این خطا در پرینتر های جوهر افشان با متن  ink system error  بر روی صفحه نمایش اعلام می گردد

 

3-  دستور چاپ برای پرینتر ارسال می شود پرینتر قادر به چاپ تصاویر و متن تنها نمی باشد توجه داشته باشید که این یک خطای مهم و فنی بوده و لازم است تا حتما با مرکز تعمیرات اچ پی ساپورت تماس گرفته تا توسط کارشناس و متخصص پرینتر شما مورد بررسی قرار گیرد

 

4- چاپ تصاویر و متنها در پرینتر لیزری انجام می شود اما به سادگی از روی کاغذ پاک میشوند


 

و بسیاری خطاها و مشکلات دیگر که لازم است حتماً توسط  مرکز تعمیر اچ پی ساپورت مورد بررسی و در بعضی شرایط تعمیر پرینتر قرار گیرد

 

 

مرکز تلفن اچ پی ساپورت به صورت تمام وقت و با کادری مجرب و با تجربه ، پاسخگوی تماس های شما عزیزان بوده و همچنین می توانید به صورت آنلاین و سریع توسط فرمهای قرار گرفته در وب سایت اچ پی ساپورت درخواست خود را به صورت مکتوب برای کارشناسان اچ پی ساپورت ارسال کرده تا در اسرع وقت بررسی و پس از انجام هماهنگی های لازم بهترین و ساده ترین راه کار را به شما ارائه دهند.

 

تعمیر پرینتر hp

 

متخصصین و کارشناسان ما در مرکز اچ پی ساپورت با توجه به وظیفه و تعهدات خود این اصل را سرلوحه کارهای خویش میدانند که حق همواره با مشتری بوده و برای جلب رضایت و کسب اعتماد خریداران  محترم نیاز به ارائه بهترین خدمات می‌باشد. لذا شما مشتریان عزیز میتوانید هرگونه سوال و مشکلی را به راحتی با ما در میان گذاشته و پیگیری و رسیدگی به آنرا به ما بسپارید.

پرسنل ما در اچ پی ساپورت دلسوزانه برای رفع مشکلات شما قدم برداشته و میتوانید همواره حضور گرم و پررنگ ما را در کنار خویش احساس کنید.

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...