تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

 

تعمیر پرینتر در محل یکی از وظائف و خدمات ارائه شده توسط اچ پی ساپورت است که به واسطه آن کادر فنی متخصص به محل مشتری اعدام شده تا نسبت به رفع مشکل در پرینتر  و یا اسکنر  در اسرع وقت اقدام کند.

تلفن نمایندگی hp

آن دسته از پرسنل اچ پی ساپورت که به واسطه درخواست اعزام کارشناس فنی به محل مراجعه می‌کنند موظفند تا خرابی و  ایراد به وجود آمده را در اسرع وقت برطرف نموده و طبق هماهنگی با مرکز  اچ پی ساپورت نسبت به صدور فاکتور بر اساس اقدامات انجام شده برای مشتری اقدام نمایند. همچنین در صورتی که به هر دلیل رفع مشکل پرینتر و یا اسکنر در محل مشتری مقدور نباشد میبایست تا با هماهنگی های انجام شده با دفتر مرکزی اچ پی ساپورت جهت انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی اقدام نموده و در اولویت اول نسبت به سایر محصولات  برای رفع مشکل و استرداد به محل مشتری اقدامات لازم انچام گیرد

 

کارشناس تعمیر پرینتر

 

در نظر داشته باشید شما مشتریان عزیز میتوانید از طریق تماس با  مرکز  اچ پی ساپورت درخواست خود را نسبت به اعزام کارشناس فنی و یا استفاده از خدمات پشتیبانی مطرح نموده تا کادر فنی این مجموعه در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام گردند

همچنین امکان ثبت درخواست اعزام کارشناس فنی و پشتیبانی خدمات پرینتر در وبسایت hpsupport.ir به واسطه فرم های در نظر گرفته شده وجود دارد تا شما کاربران گرامی بتوانید برای تعمیر پرینتر در محل از این طریق و بدون واسطه اقدام نمایید.

 

 

تعمیر پرینتر در محل صرف نظر از حساسیت و وزن بالای برخی از پرینترهای که حمل و نقل و جابجایی آن را پر هزینه میسازد به دلیل شفاف سازی و عدم امکان هرگونه تقلب در روند کار مورد توجه بسیاری از کاربران و مشتریان عزیز قرار گرفته و از این رو  ما بر آن داشت تا با ارائه این خدمان گامی در جلب اعتماد شما عزیزان در راستای اراه بهترین خدمات برداریم.

 

تعمیر پرینتر hp در محل

 

یکی دیگر از ویژگی‌های اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل ،  امکان بررسی ، بازبینی و سرویس اولیه برای سایر دستگاههای موجود در محل می باشد که با کمترین هزینه به انجام خواهد رسید تا از آن پس محصولات بازدید شده پلمپ و تحت پوشش خدمات این مجموعه قرار گیرد تا نسبت به کاهش هزینه خدمات و تعمیرات بعدی در دستگاه های بازدید شده اقدام شود.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما اعتماد به مراکز معتبر است.

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...