تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

سرویس پرینتر hp

سرویس پرینترها

سرویس انواع پرینتر توسط کارشناسان ما در مرکز اچ پی ساپورت به صورت کاملا حرفه ای و دقیق و بدون هیچ گونه مشکل و خطایی صورت می‌پذیرد.

ازآنجا که پرینترها دستگاه‌هایی کاملاً پرکاربرد و حساس هستند، باید در نظر داشت تا همیشه بحث تعمیر و نگهداری آن مدنظر بوده است، تا نسبت به ایجاد برنامه سرویس دوره ایی برای پرینترها اقدام گردد زیرا همانقدر که استفاده از پرینتر ها می تواند در روند پیشرفت کار تاثیر گذار باشد، چنانچه در حین انجام کار و یا پروژه به خصوصی پرینتر شما دچار مشکل گردد میتواند به طور قطع علاوه بر ایجاد استرس های کاری ، هزینه سنگینی را برای کاربر و یا مجموعه به وجود آورد

پرینترها نیز مانند هر دستگاه دیگری از بسیاری قطعات و لوازم مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده که بروز مشکل برای هریک از آنها موجب آسیب و از کارافتادگی پرینتر  خواهد شد

بنابر این پیشنهاد می شود با برنامه ریزی های مناسب برای انجام سرویسهای دوره ای که می تواند به صورت زمان بندی های بخصوص بوده و یا بر اساس تعداد مشخصی از صفحات پرینت شده توسط دستگاه پرینتر باشد از بروز مشکلات بعدی خرابی‌های ناشی از سهل انگاری در چاپگرها به خصوص پرینتر اچ پی جلوگیری کرد

لذا شما کاربران گرامی می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در مرکز اچ پی ساپورت استفاده کرده تا در صورت نیاز نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس فنی جهت انجام سرویس دوره ای پرینتر اچ پی اقدام نمایید.

 

سرویس پرینتر hp

 

 

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی  در مرکز خدمات اچ پی ساپورت

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت اچ پی ساپورت در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...