تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/6
گروه مقاله : اخبار نوآری hp

سرویس جدید roam تحولی در اچ پی

سرویس جدید Roam تحولی در اچ پی

 

سرویس جدید roam تحولی در اچ پی

 

 

Roam نام پروژه ای است که اخیراً شرکت اچ پی با هدف ارسال دستورهای پرینت از هر کجای دنیا برای دستگاه پرینتر hp در نظر گرفته است این قابلیت تحول بسیار بزرگی در صنعت چاپ بوده و یک قدم از سرویس hp ePrint جلوتر است

Subin Joseph مدیر ارشد پروژه Roam در سنگاپور در این باره می‌گوید که این یک پروژه بزرگ بوده که افراد و شرکت‌های کوچک را به صورت حرفه ای به سوی خود جذب خواهد کرد

پرژه ارسال دستورهای چاپ از هر کجای دنیا و به وسیله هر دستگاهی برای پرینتر اچ پی ظاهراً تبدیل به یک نیاز مبرم و اساسی برای همه مردم شده است و شرکت اچ پی قرار است تا در سال آینده با رونمایی از سرویس جدید Roam تحولی در استفاده از پرینترهای hp ایجاد کند

 

توجه داشته باشید که سرویس جدید Roam تحولی در کار با ماشین های اداری ‏hp ایجاد می‌کند که بر این اساس آن استفاده از محصولات اچ پی بر اساس سرویس های ابری و غیر مستقر در دفتر کار شما راه اندازی می گردد توسط سرویس جدید Roam دیگر نیازی به نصب درایورهای پرینتر اچ پی روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود نداشته و می‌توانید پرینترها را به صورت یکجا کنترل کرده و در اصطلاح یک پرینت سرور در اختیار داشته باشید

 

توسط سرویس جدید Roam هر کاربر می‌تواند به سادگی به جای انتخاب نام پرینتر hp در کامپیوتر خود در عوض نام سرویس Roam را انتخاب کرده تا خدمات چاپ و پرینت صورت اتوماتیک به سرویس‌های ابری پرینت hp ارسال و بدون محدودیت در دسترسی های شبکه و روشن یا خاموش بودن کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده دستورها برای پرینتر hp ارسال می گردد

 

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب برای کسب آخرین اخبار hp و اطلاع از سرویس جدید roam تحولی در اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...