تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/2/3

افزایش امنیت در پرینتر hp

افزایش امنیت در پرینتر hp

شرکت hp با ارائه اپدیت، ویژه نرم افزارهای خود توانست میزان امینیت را در پرینتر hp به حداکثر رسانده و مورد توجه بیشتر مدیران قرار بگیرد.

 

این سیستم با تشخیص کارتریج hp تقلبی و عدم قبول آن توسط پرینتر hp ، از بروز مشکلات سخت افزاری برای پرینتر جلوگیری میکیند. بواسطه این طرح کارتریج اورجینال hp مجهز به تراشه های بخصوصی خواهند بود که توسط هر پرینتر hp شناسایی شده و به شرکت های تولید کننده کارتریج تقلبی این اجازه را نمیدهد تا محصولات بدون کیفیت و کارتریج طرح hp را روانه بازار کرده تا موجب خرابی چاپگر hp شود.

در حال حاضر این تراشه بر روی برخی نمونه از مدل های کارتریج hp ویژه پرینتر hp Officejet Pro و hp Officejet Pro X قرار گرفته شده است تا به واسطه این آن از بروز هر گونه آسیب به پرینتر hp جلوگیری کند.

البته شرکت های بسیاری با اعلام کرده اند که در حال تجزیه وتحلیل این تراشه برای تولید نمونه های مشابه آن برای استفاده در کارتریج خود میباشند تا بتوان کارتریج hp طرح اصلی را به عنوان کارتریج اورجینال hp به پرینتر hp معرفی کرده و بدون مشکل کار کند.

همچنین شرکت hp با معرفی سیستم (Managment Print System (MPS اعلام کرد توانسته است تا استاندارهای جدیدی را برای تقویت امنیت اطلاعات در پرینتر hp که به شبکه اینترنت و وایرلس متصل گردیده ایجاد کند.

این طرح شامل برخی خدمات حفظ و اجرای امنیت چاپ میباشد که توسط تکنسین های برنامه نویسی hp تولید شده است تا به واسطه آن آرامش کاربران از به سرقت رفتن اطلاعات شان در فضای شبکه محلی و یا اینترنت به هنگام استفاده از پرینتر hp افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب برای کسب اخبار hp در خصوص افزایش امنیت در پرینتر hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...