تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/3

خطای Scanner error 20 و روش حل آن

خطای Scanner error 20 و روش حل آن

 

بررسی و رفع خطای Scanner Failure در پرینترهای چندکاره اچ پی

 

خطای Scanner error 20 در حقیقت یک مشکل سخت افزاری در سیستم اسکنر بوده و اغلب در پرینتر های اچ پی چندکاره مشاهده می‌شود

 

برای رفع خطای Scanner error 20 لازم است این نکته را مد نظر داشته باشیم که نرم افزار و یا  برنامه به خصوصی وجود ندارد که بتوان توسط آن این مشکل را برطرف کرد لذا چنانچه در زمینه تعمیرات پرینتر و سختت افزار hp تخصص و دانش کافی را ندارید لطفا از هر اقدام بعدی خود داری کرده اجازه دهید تا افراد متخصص و کارشناس در این زمینه با توجه به تجربه های قبل نسبت به رفع خطای Scanner error 20 در پرینتر چندکاره hp اقدام کنند

 


 

در زیر چند راهکار ساده در خصوص بررسی خطای Scanner error 20 و روش حل آن و روش حل آن پیشنهاد می گردد

با انجام این مراحل به احتمال بسیار کم می‌توان مشکل خطای Scanner error 20 را حل کرد

 

1- کابل برق و usb را از اسکنر hp جدا کرده و حداقل ۶۰ ثانیه تحمل کنید

2- فایل نرم افزار و درایور های مربوط به اسکنر و یا پرینتر چند کاره اچ پی را از روی سیستم کامپیوتری خود حذف کرده مجدداً مراحل نصب را از سر بگیرید

3- برای دانلود آخرین نسخه از فایل راه انداز و یا درایورهای نصب پرینتر خود می توانید به وب سایت hp مراجعه کرده و در بخش درایورها فایل مورد نیاز خود را دانلود کنید

4- طی مراحل نصب نرم افزار راه انداز به شما اعلام خواهد کرد که چه موقع کابل ها را به دستگاه متصل کنید قاً مشابه خواسته‌های نرم‌افزار پیش بروید

5- پس از نصب کامل درایور کامپیوتر ها یک بازی ساز کرده و اجازه دهید تا سیستم عامل به صورت کامل بالا بیاید

6- نرم افزار HP Solution Center را نصب کنید و آن را اجرا کنید

می توانید به مقاله آموزش استفاده از نرم افزار برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی به واسطه برنامه مراجعه کنید تا در خصوص کار با نرم افزار HP Solution Center اطلاعات بیشتری کسب کنید

7- مطمئن شوید که پرینتر چند کاره hp که در حال حاضر خطای Scanner error 20 را نمایش میدهد به عنوان پرینتر پیش فرض بر روی سیستم عامل شما تایید شده باشد

 

چنانچه با انجام مراحل فوق مشکل خطای مرتفع نشد لازم است تا با کارشناسان و افراد با تجربه در زمینه تعمیر سخت افزاری پرینتر اچ پی تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس فنی و یا استفاده از خدمات پشتیبانی اچ پی را داشته باشید

 

 

کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای آشنایی با خطای Scanner error 20 و روش حل آن توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...