تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/31

اتصال پرینتر hp 1102w و 1109w به شبکه وایرلس

اتصال پرینتر hp 1102w و 1109w به شبکه وایرلس

 

Google Cloud Print یا سرویس ابری پرینت در گوگل چیست

 

این مقاله در خصوص اتصال پرینتر hp 1102w و 1109w به شبکه وایرلس بوده و به واسطه آن خواهید توانست تا بدون استفاده از کابل شبکه و یا درگاه لیسی اسناد و فایل های مورد نیاز را از طریق ارتباط بی سیم برای پرینتر hp 1102w و 1109w ارسال نمایید

توجه داشته باشید لازم است پیش از هر اقدامی  فایل های درایور و راهنمای نصب پرینتر خود را از سایت اچ دی دانلود کرده و آن را به طور کامل بر روی کامپیوتر خود نصب کنید

 

تلفن نمایندگی hp

 

1- مطمئن شوید که دستگاه وایرلس یا روتر روشن بوده و امکان برقراری ارتباط با آن مهیا باشد

2- مطمئن شوید که کامپیوتر به شبکه بی سیم که قصد دارید پرینتر را به آن متصل کنید در ارتباط باشد

3- اطلاعات مورد نیاز برای اتصال پرینتر hp 1102w و 1109w به شبکه وایرلس مورد نیاز است بطور مثال لازم است که نام وای فای و پسورد را در دسترس داشته باشید

4- پرینتر را روشن کرده و دیسک راه اندازی مربوط به پرینتر hp 1102w و 1109w را در آن قرار دهید

5- فایل Run Setup.exe در سی دی راه انداز را اجرا کنید

6- اگر با صفحه User Account Control مواجه شدید با فشردن دکمه Yes به مرحله بعد بروید

7- روی دکمه Install کلیک کرده و مراحل نصب را به ترتیب جلو ببرید

8- از ریست پرینتر های نمایش داده شده HP Laserjet professional P1100w Series را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید

9- در این مرحله لازم است تا گزینه Configure to Print Over The Wireless Network را انتخاب کنید

10- مطابق مراحل و طبق خواسته ها به ترتیب پرینتر را روشن کرده و کابل usb را به دستگاه متصل کنیم

11- کامپیوتر به صورت اتوماتیک پرینتر را تشخیص داده و مراحل نصب انجام می شود

12- در لیست شبکه های وایرلس نام دستگاه روتر خود را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید

13- حالت سکیوریتی و پسورد را وارد کنید

14- دستگاه به صورت اتوماتیک به شبکه وایرلس متصل شده و در صورت صحیح انجام شده

16- حال می‌توانید کابل usb را کشیده مرحله بعد بروید

17- صفحه تست پرینت را چاپ کرده تا از اتصال پرینتر hp 1102w و 1109w به شبکه وایرلس اطمینان پیدا کنید

 

تلفن نمایندگی hp

 

 

کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای اتصال پرینتر hp 1102w و 1109w به شبکه وایرلس توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...