تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/24

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

 

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

 

این خطا اغلب هنگامی رخ می‌دهد که پرینتر hp از طریق کابل usb به کامپیوتر متصل بوده و و سیستم عامل ویندوز از حالت اسلیپ یا استندبای خارج می شود در این وضعیت قالب بند به دلیل مشکلات درایور و یا سیستم پاور در ویندوز ارتباط usb شناسایی نشده و پرینتر بعد از روشن شدن کامپیوتر کار نمی کند

 

در زیر روش ساده و آسان برای حل مشکل عدم شناسایی پرینتر بعد از روشن شدن کامپیوتر بیان شده است  لطفاً مراحل رفع مشکل را به ترتیب و با دقت انجام دهید

 

نکته مهم ابتدا درایورهای مربوط به پرینتر خود را دانلود کرده و یا از طریق سرویس اتوماتیک آپدیت درایور ها در سیستم عامل ویندوز نسبت به روز رسانی فایل های راه انداز اقدام خوبی است چرا که عدم به روز بودن و یا درست کار نکردن درایور های مربوط به پرینتر می تواند موجب خراب کار کردن و یا به طور کل کار نکردن پرینتر توسط کامپیوتر شود

 

برای به روز رسانی درایورهای پرینتر اچ پی می تواند از طریق Device Manager اقدام کنید :

1-  در پنجره Device Manager  به قسمت Print queues رفته و گزینه Update Driver Software را انتخاب کنید

 

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

 

2- آیتم Search automatically for updated driver software را انتخاب کنید و اجازه دهید تا ویندوز به صورت اتوماتیک درایورها را آپدیت کند چنانچه ویندوز به صورت اتوماتیک درایور های مربوط به پرینتر hp را  به روز رسانی نمیکند، لازم است تا با مراجعه به سایت hp و جستجوی درایور سازگار با پرینتر خود آن را دانلود کرده و به صورت دستی بر روی کامپیوتر نصب کنید

 

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند
 

چنانچه درایورهای پرینتر hp همچنان مشکل عدم شناخت پرینتر بعد از روشن شدن کامپیوتر وجود دارد

می تواند دلیل بروز خطا در سیستم برق رسانی از طریق  درگاه usb باشد زیر سیستم عامل ویندوز این قابلیت را دارد تا در صورت عدم نیاز نسبت به خاموش کردن برق بر روی هر یک از پورت ها و یا درگاه های usb کنترل کامل داشته باشد بنابراین بعد از فعال شدن و روشن کردن کامپیوتر پرینتر نمی تواند توسط کامپیوتر شناخته شود

 

مراحل زیر را برای انجام تغییرات در سیستم برق رسانی درگاه یو اس بی انجام دهید

 

 

1- به پنجره Device Manager رفته و از گروه Universal Serial Bus controllers  روی گزینه USB Root Hub دوبار کلیک کنید

 

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

 

2- به صفحه Power Management بروید ( اگر بیشتر از یک عدد USB Root Hub در صفحه بالا میبینید لازم است تا مراحل زیر را برای همه درگاه های usb اجرا کنید )

 

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

 

3-  تیک و یا علامت تایید را از روی Allow the computer to turn off this device to save power  برداشته و آن را غیر فعال کنید

 

بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند

 

با انجام مراحل فوق این مشکل که بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند باید مرتفع شده باشد در غیر این صورت می توانید با کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی در ارتباط باشید

 

کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی اچ پی ساپورت

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وبسایت اچ پی ساپورت در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر  است.

این مطالب برای مشکل بعد از روشن شدن کامپیوتر پرینتر کار نمی کند توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...