تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/23

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

پس از آن که سیستم عامل ویندوز خود را از ۷ یا ۸ سیستم عامل جدید ویندوز ۱۰ آپدیت کردید ممکن است با این مشکل رو به رو شوید که پرینتر hp در ویندوز ۱۰ قابل استفاده نبوده و یا سیستم عامل می‌تواند به درستی آن را شناسایی کند بنابراین لازم است تا برای رفع مشکل پرینتر اچ پی در ویندوز ۱۰ مطالب و مراحل زیر را بررسی کنید

 

شرکت مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز 10 مراتب کار سیستم را به گونه ای طراحی کرده تا به صورت اتوماتیک فایل ها و درایور هایی که با این ورژن از ویندوز سازگاری ندارند از روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ حذف شوند و یا غیر فعال بماند این مشکل می تواند برای بسیاری از پرینترها و اسکنرها نیز پیش آید

 

تلفن مرکز خدمات hp 88521040

 

بررسی و اجرای مراحل زیر می تواند به شما در رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز ۱۰ بسیار کمک کند

 

روش اول : آپدیت درایور پرینتر اچ پی به صورت دستی

 

برای آپدیت درایور پرینتر hp به صورت دستی در جهت رفع مشکل پرینتر اچ پی در ویندوز ۱۰ می توانید به وب سایت شرکت hp مراجعه کرده و با بررسی امکان پشتیبانی سیستم عامل ویندوز 10 از پرینتر شما درایور های مربوط به آن را دانلود کرده روی کامپیوتر خود نصب کنید

اما چنانچه سیستم عامل ویندوز 10 از پرینتر شما پشتیبانی نمیکند و یا در لسیت دایور های ارائه شده از شرکت hp نمیتوانید درایور مربوط به پرینتر خود ر در لسیت قابل مشاده در وبسایت hp پیدا کنید ممکن است بتوانید از نرم افزار های راه اندازی که برای سیستم عامل های 7 و یا 8 توسط این شرکت برای پرینتر اچ پی معرفی شده است استفاده کنید


 

برای آپدیت درایورهای پرینتر hp در ویندوز 10 به صورت دستی مراحل زیر را طی کنید

 

1- وارد منوی کنترل پنل شوید

2- از میان آیتم های نمایش داده شده در پنجره پیشرو گزینه Device Manager را انتخاب کنید

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

3- در قسمت Device Manager نام پرینتر مورد نظر خود سیستم عامل ویندوز ۱۰ با آن را انتخاب کنید غالبا باید در کنار نام پرینتر باید یک مثلث زرد رنگ با علامت هشدار قرار داشته باشد

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

4- بر روی نام تینتر کلیک راست کرده و گزینه Update Driver Software را انتخاب کنید

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

5- در صفحه باز شده دو قسمت قابل مشاهده است پیشنهاد می کنیم تا Search automatically for updated driver software که به صورت اتوماتیک همه کارها انجام میشود انتخاب کنید


 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

 

 

روش دوم : استفاده از سرویس آپدیت ویندوز

با استفاده از مراحل زیر میتوانید توسط سیستم آپدیت ویندوز ۱۰ درایورهای مربوط به پرینتر اچ پی را به روز رسانی کنید

 

1- بر روی گزینه Start کلیک کنید و از منوی پیش‌رو Settings را انتخاب کنید

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

2- در پنجره Settings گزینه Update & security را انتخاب کنید

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

3- در بخش Windows Update آیتم UPDATE & SECURITY را در منوی سمت چپ انتخاب کنید

روی گزینه Check for updates کلیک کرده و منتظر بمانید تا ویندوز به صورت اتوماتیک شروع به دریافت آپدیت های جدید کند

 

رفع مشکل پرینتر hp در ویندوز 10

 

4- چنانچه درایور و یا آپدیت جدیدی برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موجود باشد به صورت یک لیست به شما نمایش داده می شود از لیست پیش رو درایور مورد نظر انتخاب کرده و آن را تایید کنید سپس گزینه Install updates را انتخاب کنید تا درایور بر روی کامپیوتر نصب شود

 

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...