تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/20

چرا باید به هولوگرام اچ پی دقت کنیم

چرا باید به هولوگرام اچ پی دقت کنیم

 

چگونه تفاوت کارتریج تقلبی و اورجینال را تشخیص دهیم

 

 

شرکت hp در بسیاری از کشورهای جهان بر روی کارتریج های جوهر افشان و لیزری خود از هولوگرام و لیبل های امنیتی برای تشخیص کارتریج اورجینال اچ دی از محصولات تقلبی و بدون کیفیت استفاده می کنند

 

این برچسب‌ها و لیبل ها شامل ویژگی های پیشرفته بصری مانند تلگرام و کیو آر کد بوده که امکان تقلب را برای افراد صوتی سخت و پیچیده می‌کند و همچنین برای کاربران در تشخیص کارتریج اورجینال hp از نمونه‌های تقلبی و بدون کیفیت کمک بسیار بالایی است.

 

و اما امروزه با استفاده از روش تشخیص اورجینال بودن کارتریج hp توسط موبایل کاربران می‌توانند به سادگی  به واسطه استفاده از دوربین موبایل از یک کد بخصوص تصویر برداری کرده و به صورت آنلاین با وب سایت اچ پی در خصوص تایید صلاحیت اورجینال بودن کارتریج hp تبادل اطلاعات کنند

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...