تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/3/28

نحوه ریست کردن پسورد در پرینتر hp

نحوه ریست کردن پسورد در پرینتر hp

 

نحوه ریست کردن پسورد در پرینتر hp

 

پرینترهای hp دارای نسل ها و مدل های متفاوتی هستند که از روشهای مختلفی برای امنیت اطلاعات و محدودیت در دسترسی به پرینتر بهره می برد یکی از این روشها استفاده از سیستم کنترل پرینتر تحت صفحات وب با عنوان hp webadmin می باشد

 

از طریق این پنل میتوانید تنظیمات مربوط به پرینتر و نحوه دسترسی به آن را برای کاربران مختلف تعیین کنید این پنل به دلیل داشتن سطح دسترسی مدیر یا Administrator باید به وسیله پسورد  امنیت آن تامین گردد

از آنجا که بر روی پرینترهای hp دکمه بازگشت به تنظیمات کارخانه وجود ندارد

بنابراین تنها روش مناسب برای ریست کردن پسورد و یا بازگشت به تنظیمات کارخانه از طریق کنترل پنل و یا استفاده از مد سخت افزار یا سرویس هارد کور می باشد

بنابراین شما کاربران عزیز می توانید به دو روش نرم افزاری و سخت افزاری نسبت به حذف پسورد سیستم برای دسترسی به پرینتر hp که با عنوان ریست کردن پسورد پرینتر hp شناخته می شود اقدام کنید

 

1- تماس با شرکت سازنده پرینتر hp در اختیار قرار دادن اطلاعات پرینتر مثل شماره سریال پارت نامبر و مک آدرس پرینترتان

2- تماس با کارشناسان ما در مرکز اچ پی ساپورت جهت انجام خدمات پشتیبانی و درخواست کمک در خصوص نحوه ریست کردن پسورد در پرینتر hp

 

نحوه ریست کردن پسورد در پرینتر hp

 

مرکز تلفن ما به صورت تمام وقت و با کادری مجرب و با تجربه ، پاسخگوی تماس های شما عزیزان بوده و همچنین می توانید به صورت آنلاین و سریع توسط فرمهای قرار گرفته در وب سایت اچ پی ساپورت درخواست خود را به صورت مکتوب برای این مرکز ارسال کرده تا در اسرع وقت پس انجام هماهنگی های لازم بهترین و نزدیکترین سرویس دهی به شما  انجام شود

 

تعمیر پرینتر hp

 

متخصصین و کارشناسان ما در اچ پی ساپورت با توجه وظیفه و تعهدات خود این اصل را سرلوحه کارهای خویش میدانند که حق همواره با مشتری بوده و برای جلب رضایت و کسب اعتماد خریداران  محترم نیاز به ارائه بهترین خدمات می‌باشد. لذا شما مشتریان عزیز میتوانید هرگونه سوال و مشکلی را به راحتی با ما در میان گذاشته و پیگیری و رسیدگی به آنرا به ما بسپارید.

پرسنل ما در مرکز اچ پیساپورت دلسوزانه برای رفع مشکلات شما قدم برداشته و میتوانید همواره حضور گرم و پررنگ ما را در کنار خویش احساس کنید

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...