تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/2/18

رفع مشکل 52 Scanner Error

  • ◄ چرا روی صفحه نمایش پرینتر خطای Scanner Error 52 مشاهده میشود ؟

  • ◄ چگونه میتوان خطای ارور 52 در پرینتر اچ پی را برطرف کرد ؟

  • ◄ خطای اسکنر 52 روی پرینتر تک کاره چه معنی دارد ؟

  • ◄ آیا میتوان مشکل Scanner error 52 را بصورت نرم افزاری حل کرد ؟

هرچند که خطای 52 در پرینتر hp یک مشکل سخت افزار بوده و غالباً برای رفع آن نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی hp میباشد اما میتوانیم با نگاهی دقیقتر و انجام چند راهکار ساده در خصوص بررسی خطای Scanner Error 52 برای رفع این مشکل اقدامانی را انجام دهیم

 

رفع مشکل 52 Scanner Error

این مقاله به شما کمک میکند تا پیش از ارسال دستگاه برای تعمیر پرینتر hp بتوانید در اولین قدمها در خصوص رفغ مشکل خطای Scanner error 52 را بردارید.


رفع مشکل 52 Scanner Error

توجه داشته باشید که این خطا گاهاً هنگاهی که برای استفاده از پرینتر hp درایور و نرم افزار های نصب شده روی سیستم قدیمی شده و یا نیاز به بروز رسانی دارد رخ می دهد بنابر این پیشنهاد میشود برای رفع خطای Scanner Error 52  پیش از هر اقدامی نسبت به بروز رسانی Firmware و درایور های پرینتر hp اقدام کنید.


چند سوال مهم :

  • آیا در شرایط خطای Scanner Error 52 آیا میتوانید از دستگاه خروجی کپی بگیرید ؟

اگر موفق به کپی گرفتن میشوید پس میتوان نتیجه گرفت که کارتریج و سیستم پرینتر به درستی کار می‌کنند.

  • خطای Scanner Error 52 دقیقا هنگامی رخ میدهد که پرینتر روشن میشود ؟

چنانچه پاسخ مثبت است نشان دهنده آن است که دستگاه باید برای عیب‌یابی به مرکز خدمات ارسال شود زیرا مشکل مربوط به سخت افزار درونی میباشد.

  • آیا اخیراً تغیراتی در سخت افزار پرینتر ایجاد کرده ایید ؟

اگر امکان دارد دستگاه را به حالت اولیه برگردانید و وضعیت خطا را در این شرایط بررسی کنید. 


لطفا پس از برورز رسانی مراحل زیر را پیش ببرید :

  • 1- کابل برق پرینتر hp را از پریز جدا کرده و دستگاه را برای حداقل 30 ثانیه خاموش نگه دارید.
  • 2- چنانچه کابل یا اتصال دیگری به پرینتر متصل است آن را از دستگاه جدا کنید.
  • 3- دکمه روشن کردن پرینتر را برای 15 ثانیه نگه دارید.
  • 3- اگر ممکن است از پریز برق دیگری برای تست پرینتر hp استفاده کنید.
  • 4- برق را به پریز متصل کرده و اجازه دهید تا سیستم پس از چک کردن بالا بیاید.

چنانچه همچنان مشکل خطای Scanner error 52 وجود دارد ممکن است خطا از موارد زیر باشد و بهتر است از کارشناسان و تعمیر کاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید


 

اگر با بررسی موارد ذکر شده موفق به رفع خطای Fatal Error نشدید می‌توانید با مرکز فروش و خدمات اچ پی تماس گرفته و از مشاوره و دانش کارشناسان این مرکز بهره مند شوید.

 

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

 

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای کسب اطلاع و رفع مشکل در خصوص 52 Scanner Error توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...