تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1399/10/6

بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401

بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401

دلیل نمایش خطای 79 در پرینتر hp Pro 400 چیست ؟

چگونه میتوان Service error 79 را در پرینتر اچ پی برطرف کرد ؟

آیا خطای 79 نرم افزاری است ؟

 

این مقاله در خصوص دلیل نمایش Service error 79 در پرینتر های اچ پی سری M401 میباشد و راهکارهایی را برای رفع این خطا ارائه میکند

برای بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401 بهتر است اول بدایم که این اررو در اثر ایجاد مشکل فنی در هنگام پرینت ایجاد میشود همچنین ممکن است بدلیل قدیمی شدن فریمویر سیستم ارتباط میان پرینتر و سرویس اسپودر در چاپگر دچار مشکل شود.

 

آنچه برای رفع مشکل خطای 79 در پرینتر hp m401 نیاز دارید :

1- دسترسی به اینترنت

2- حساب کاربری مدیر در کامپیوتر

 

بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401

 

مرحله اول :

1- پرینتر hp را خاموش کنید

2- بررسی کنید که اگر دستور چاپ در حافظه کامپیوتر یا حافظه پرینتر وجود دارد آن را حذف کنید

3- اگر پرینتر را در شبکه های تحت دامین استفاده میکنید باید ابتدا مطمئن شوید که چه کسی دستور چاپ را برای پرینتر ارسال میکند

4- روی اکانت هر یک از کاربرها لاگین کنید و دستورهای پرینت موجود در صف را بررسی کنید.

5- اگر با حذف دستور های چاپ در صف پرینتر همچنان خطای 79 در پرینتر hp m401 برقرار است لازم است که یک بار کلا پرینتر را حذف و مجددا نصب کنید

 

لازم به تذکر است که در بیش از 50 درصد موارد با انجام مراحل فوق در بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401 مشکل ارور در پرینتر برطرف میشود

 

مرحله دوم :

1- پرینتر اچ پی را روشن کنید

2- مطمئن شوید که پرینتر به اینترنت متصل است ، میبایست از کابل شبکه برای اتصال پرینتر به شبکه یا مودم اینترنت استفاده کنید

3- روی صفحه نمایش پرینتر hp M401 گزینه Network را انتخاب کنید

4- اگر آی پی که به پرینتر اختصاص داده شده با 192.168 شروع میشود در این صورت پرینتر به درستی به شبکه متصل بوده و دسترسی به اینترنت امکان پذیر است.

5- به صفحه اول تنظیمات پرینتر برگشته و گزینه Setting را بزنید

6- گزینه Update را انتخاب کرده و اجازه دهید تا فریم ویر پرینتر اپدیت شود.

7- مراجل آپدیت سیستم را در پیش بگیرید.

 

بالغ بر 30 درصد موارد با انجام مراحل فوق در بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401 مشکل ارور در پرینتر برطرف می‌شود

 

اگر با انجام موارد و مراحل بالا همچنان با خطای 79 در پرینتر hp m401 مواجه میشود لازم است تا با مرکز خدمات اچ پی برای بررسی خطای 79 در پرینتر hp m401 در تماس باشید

 

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...