تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1398/10/18
گروه پرسش : سوالات پلاتر hp

لیست ارور و کدهای خطا در پلاتر hp 500

لیست کدهای خطا یا ارور در پلاتر hp 500 بصورت عنوان مشکل و راهکار پیشنهادی برای رفع مشکل پلاتر hp 500 مطرح شده است

میتوانید با مطالعه و بررسی نوع مشکل در پلاتر و انجام روش برطرف کردن ارور های دستگاه چاپگر سعی در کاهش هزینه های سازمان یا مجموعه خود کنید

رفع مشکل پلاتر hp 500

 

لیست کدهای خطا یا ارور در پلاتر HP 500


Error 01.10

این کد خطا نشان دهنده بروز خطا در ماژول های الکترونیکی پلاتر میباشد و ممکن است یکی از دلایل زیر Error 01:10 را نمایش دهد

1- ماژول را اشتباه نصب کرده باشید بطور مثال ماژول حافظه 16 مگا بایت روی پلاتر 24 اینچ کار نمیکند و خطا میدهد

2- دسترسی خواندن و نوشتن روی حافظه به مشکل خورده است

3- ورود در سرویس استیشن (Service Station)

4- مشکل در فن خنک کننده

 

راهکار پیشنهادی :
◄ ماژول های الکترونیکی را تعویض کنید.

◄ اگر مشکل برطرف نشد لازم است تا با واحد خدمات و تعمیرات پلاتر تماس بگیرید

 


Error 01.11

فن خنک کننده بصورت نادرست در جای خود قرار گرفته است

 

راهکار پیشنهادی :
◄ فن را از جای خود خارج کرده و مجدد نصب کنید.

◄ اتصالات و کانکتورهای فن روی برد پلاتر hp 500 را بررسی کنید

 


Error 01.12

تنظیمات EEROM به درستی انجام نشده است

 

راهکار پیشنهادی :
◄ لازم است تا EEROM را مجددا برنامه ریزی کنید

 


Error 02.10

ایجاد مشکل در روند کارکرد صحبح کریج پلاتر hp 500 یا Carriage Failure

 

راهکار پیشنهادی :
◄ در صورت امکان کرییج پلاتر را جایگزین کنید

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...