تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/10/12

بررسی خطای 2-41 و راهکارهای رفع آن

بررسی خطای 41.2 و راهکارهای رفع آن

 

بررسی خطای 2-41 و راهکارهای رفع آن

41.2 PRINTER ERROR

از آنجا که خطای 41.2 موجب می گردد تا صفحات چاپ شده  مجدداً توسط پرینتر اچ پی پرینت  شوند لذا در این مقاله قصد داریم تا با نگاهی دقیق‌تر به خطای 2-41 به صورت حرفه ای تر آن را بررسی کرده و در خصوص راهکارهای رفع این مشکل مطالب و نکاتی را ارائه کنیم

در ابتدا باید عنوان داشت که خطای 2-41 مربوط به قطعات درونی پرینتر بوده و اگر تخصص و تجربه کافی در خصوص رفع مشکلات سخت افزاری پرینتر hp را ندارید پیشنهاد می‌شود تا دستگاه را به نزدیکترین مرکز فروش و خدمات  و یا یکی از کارشناسان حرفه ای و با تجربه در خصوص رفع مشکل پرینتر hp ارائه کنید

ارور 41.2 مربوط به واحد لیزر در پرینتر اچ پی بوده و در حقیقت بیانگر آن است که ارتباط صحیح و درست میان برد فرمتر و لیزر یونیت نمی‌تواند برقرار شود بنابراین لازم است تا کابل ها و اتصالات بررسی شده و در صورت نیاز با قطعات جدید و اورجینال hp جایگزین شوند به احتمال زیاد پس از رفع موقت خطای 2-41 در پرینتر اچ پی به صورت اتوماتیک پرینتر اقدام به چاپ مجدد صفحات پرینت شده خواهد کرد

تلفن نمایندگی hp


برای رفع مشکل خطای 2-41 در پرینتر اچ پی پیشنهاد می شود تا آزمایش زیر را انجام دهید

  • پرینتر را خاموش کرده و مجددا آن را روشن کنید این کار باعث می شود تا حافظه درونی پرینتر پاک شده و اصطلاحاً خطا از میان برداشته شود چنانچه این مشکل به دلیل اختلالات نرم‌افزاری در دستگاه رخ دهد با خاموش و روشن کردن پرینتر نباید مجدداً خطای 2-41 را مشاهده کنید
  • مطمئن شوید که ابعاد کاغذ انتخاب شده برای پرینتر به درستی تنظیم شده باشد
  • حتماً کاغذهایی را در می گیرد قرار دهید که با استاندارد hp مطابقت داشته باشد چرا که اگر کاغذ ها به دلیل کیفیت پایین در هنگام انجام عملیات چاپ به هم بچسبند می توانند یک برگ کاغذ با طول بسیار بیشتر از کاغذ استاندارد را ایجاد کنند و نتیجه نمایش خطا در پرینتر اچ پی خواهد شد

اگر مجدداً با خطایی مواجه شدید پیشنهاد می شود تا در اولین فرصت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر  تماس گرفته  و درخواست اعزام کارشناس فنی کرده و یا برای ارسال دستگاه به مرکز جهت انجام آزمایشها و اقدامات دقیق تر هماهنگی های لازم را به عمل آورید
 

 

مرکز اچ پی ساپورت به عنوان مجموعه فنی در خصوص ارائه خدمات پرینتر در ایران با دارا بودن کادری مجرب و کارآزموده، آماده انجام کلیه خدمات مورد نیاز شما مشترکین محترم محصولات اچ پی در ایران میباشد. 
 

 

تعمیر پرینتر hp

 

 

بنابراین پیشنهاد می شود با برنامه ریزی های مناسب برای انجام سرویسهای دوره ای که می تواند به صورت زمان بندی های بخصوص بوده و یا بر اساس تعداد مشخصی از صفحات پرینت شده توسط دستگاه پرینتر باشد از بروز مشکلات بعدی خرابی‌های ناشی از سهل انگاری در چاپگرها به خصوص پرینتر اچ پی جلوگیری کرد

لذا شما کاربران گرامی می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در اچ پی ساپورت استفاده کرده تا در صورت نیاز نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس فنی جهت انجام سرویس دوره ای پرینتر اچ پی اقدام نمایید.

 

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی چاپگر ها در اچ پی ساپورت

 

 

سرویس پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وبسایت اچ پی ساپورت در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...