تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/9/24

بررسی و رفع خطای 10XX در پرینتر hp

بررسی و رفع خطای 10.XX در پرینتر hp

بررسی و رفع خطای 10.XX در پرینتر hp


این مقاله به شما کمک می کند تا با کسب اطلاعات کافی در خصوص مشکلات به وجود آمده توسط کارتریج های hp بتوانید به سادگی خط های نمایش داده شده را بررسی و تحلیل کرده تا نسبت به رفع آن اقدام کنید همچنین می توانید اولین مقاله برای اطلاع از وضعیت فعلی کارتریج و در صورت نیاز خرید کارتریج جدید اچ پی استفاده کنید

در پایین لیست برخی از خطاها که به صورت کد بر روی صفحه نمایش پرینتر اچ پی نمایش داده میشوند همراه با توضیحات و راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکل قرار داده شده است

نکته مهم
قطعاً همه خطاها و مشکلات امکان پذیر برای کارتریج در متن پایین گنجانده نشده است بلکه سعی بر آن است تا بتوان با بیان رایج‌ترین خطاها مشکل بسیاری از کاربران را مرتفع کرد


خطای 10.0004 و 10.1004 supply error
این کد خطا نمایشگر بروز مشکل در قسمت درام بر روی کارتریج است

 

راهکار پیشنهادی

  • پرینتر را خاموش و روشن کن
  • کارتریج را از پرینتر خارج کرده و سپس در جای خود مجدداً قرار دهید
  • درام یا ایمیج درام را تعویض کنید
  • اگر همچنان خطای 10.0004 و 10.1004 supply error نمایش داده می‌شود لازم است تا دستگاه را برای رفع ایراد به مرکز خدمات پشتیبانی hp انتقال دهید

خطای 10.000X و 10.100X Supply memory error
برقراری ارتباط پرینتر با یکی از کارتریج های رنگی در دستگاه دچار مشکل شده است حرف X در کد خطا بیانگر کارتریج مورد نظر است (1=مشکی) (2=آبی) (3=قرمز) (4=زرد)


راهکار پیشنهادی

  • مطمئن شوید که کارتریج به درستی در جای خود قرار گرفته است
  • همه کارتریج ها را از دستگاه خارج کرده و دوباره در جای خود قرار دهید
  • اگر همچنان خطای 10.000X و 10.100X Supply memory error نمایش داده می‌شود لازم است تا دستگاه را برای رفع ایراد به مرکز خدمات پشتیبانی hp انتقال دهید

خطای 10.330X
کارتریج قرار گرفته در دستگاه قبلا استفاده شده است و حرف X در کد خطا بیانگر کارتریج مورد نظر است (1=مشکی) (2=آبی) (3=قرمز) (4=زرد)

 

راهکار پیشنهادی

  • کارتریج مشکل دار را با یک کارتریج جدید جایگزین کنید
  • توجه داشته باشید که این خطا ممکن است وقتی که شما از کارتریج تقلبی و یا بدون کیفیت استفاده می‌کنید و کارتریج به انتهای شارژ کارتریج نزدیک می شود رخ دهد

نکته قابل توجه
پس از نمایش خطای 10.330X بر روی پرینتر hp همچنان می توان از کارتریج استفاده کرد


خطای 10.700X
این خطا نمایشگر این است که عمر کارتریج از زمان استاندارد گذشته و در اصطلاح عامیانه تاریخ مصرف کارتریج به پایان رسیده است توجه داشته باشید که حرف X در کد خطا بیانگر کارتریج مورد نظر است (1=مشکی) (2=آبی) (3=قرمز) (4=زرد)

 

راهکار
کارتریج مشکل دار را با یک کارتریج جدید جایگزین کنید


خطای 10.8100
کارتریج مشکی به پایان زمان عمر مفید خود نزدیک شده اند و به پرینتر اجازه ادامه دستورات چاپ را نمی دهد


راهکار
کارتریج مشکل دار را با یک کارتریج جدید جایگزین کنید


خطای کم بودن شارژ کارتریج یا Cartridge is low
میزان شارژ کارتریج در حال تمام شدن است و به زودی امکان استفاده از کارتریج میسر نخواهد بود

 

راهکار پیشنهادی
هرچه سریعتر به فکر تهیه یک کارتریج جایگزین و یا انجام مقدمات لازم برای شارژ باشید


خطای تمام شدن شارژ کارتریج یا Cartridge is very low
میزان شارژ کارتریج به پایان رسیده است و استفاده از کارتریج امکانپذیر نیست

 

راهکار
کارتریج را با یک کارتریج جدید جایگزین کنید


خطای عدم شناسایی کارتریج یا Cartridge Missing

کارتریج در پرینتر قرار نداشته و یا شناسایی کارتریج برای دستگاه امکان پذیر نیست

 

راهکار پیشنهادی

  • از وجود کارتریج در درون پرینتر مطمئن شوید
  • کارتریج را از دستگاه خارج کرده و مجدداً با دقت در جای خود قرار دهید

هشدار Used (color) cartridge is installed

این پیغام هنگام نمایش داده می شود که از کارتریجی استفاده می‌کنیم که پیش‌تر در پرینتر قرار داشته است همچنین ممکن است کاتریج شارژ شده باشد

 

راهکار پیشنهادی

  • از کارتریج اورجینال hp استفاده کنیم
  • چنانچه اقدام به شارژ کارتریج hp کرده اید حتما نسبت به تعویض چیپست آن اقدام کنید
  • جهت بررسی و رفع مشکل پرینتر اچ پی با کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات hp در تماس باشید

خطای 10.400X
این پیغام هنگامی که از کارتریج اورجینال hp و یا کارتریج های با کیفیت بالا استفاده می کنید نمایش داده می شود و حرف X در کد خطا بیانگر کارتریج مورد نظر است (1=مشکی) (2=آبی) (3=قرمز) (4=زرد)

 

راهکار
نیاز به انجام کار بخصوصی نیست زیرا این پیغام صرفاً جنبه هشدار و اعلام را دارد


 

کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای بررسی و رفع خطای 10.XX در پرینتر hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...