تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/8/22

تعویض ایمیج درام در پرینتر hp سری M176 و M177

تعویض ایمیج درام در پرینتر hp سری M176 و M177

تعویض ایمیج درام در پرینتر hp سری M176 و M177

ایمیج درام در نسل جدید پرینترهای لیزری hp وظیفه انتقال پودر را برعهده دارد این قطعه پودر یا تونر را از کارتریج تحویل گرفته و با توجه به نوع دستگاه آن را مستقیما به کاغذ منتقل کرده و یا به ترانسفر کیت انتقال داده تا تصاویر بصورت دقیق و کامل روی کاغذ چاپ شوند

این مقاله ای برای کمک به شما در تعویض درام برای پرینترهای اچ پی سری M176 و M177 تهیه شده است


تعویض ایمیج درام به هر یک از دلایل زیر باید انجام گیرد :
1-
دریافت خطای Imaging Drum Low یا Imaging Drum Very Low روی صفحه نمایش پرینتر
2- مشاهده خط و لکه هایی بر روی کاغذ های چاپ شده که نشان دهنده خرابی های Image Drum باشد


آموزش تعویض ایمیج درام در پرینتر hp سری M176 و M177

 

مرحله اول :
لازم است تا از یکی از مراکز معتبر خدمات ماشین های اداری و یا فروشگاه اچ پی در خصوص تهیه ایمیج درام hp 126A اقدام کنید

ایمیج درام HP 126A

مرحله دوم :
1- قسمت اسکنر پرینتر را بلند کنید

قسمت اسکنر پرینتر را بلند کنید


2- درب ورودی کارتریج را باز کنید

درب ورودی کارتریج را باز کنید


3- پوشش محافظ کاغذ را بردارید

پوشش محافظ کاغذ را بردارید


4- درب جلوی دستگاه را باز کنید

درب جلوی دستگاه را باز کنید


5- ضامن های کناری که ایمیج درام را در جای خود محکم می کنند را به سمت بالا بکشید

ضامن های کناری که ایمیج درام را در جای خود محکم می کنند را به سمت بالا بکشید

تلفن نمایندگی hp


6- برای خارج کردن ایمیج درام از دستگاه آن را در مسیر خود به سمت بیرون بکشید

درام را در مسیر خود به سمت بیرون بکشید


7- ایمیج درام جدید را از جعبه خارج کنید

ایمیج درام جدید را از جعبه خارج کنید


8- محافظ نارنجی رنگ را از روی ایمیج درام جدا کنید

محافظ نارنجی رنگ را از روی ایمیج درام جدا کنید


توجه داشته باشید غلتک سبز رنگ قرار گرفته در ایمیج درام را تا حد امکان از نور مستقیم دور نگه دارید و اگر لازم است تا برای مدت طولانی آن را خارج از پرینتر نگهداری کنید حتما با پوشش کاغذی جلوی برخورد نور با آن را بگیرید


9- هرگز با دست سطح سبز رنگ غلطک را لمس نکنید

هرگز با دست سطح سبز رنگ غلطک را لمس نکنید


10- ایمیج درام جدید را در دستگاه قرار دهید

ایمیج درام جدید را در دستگاه قرار دهید


11- ضامن های کناری که ایمیج درام را در جای خود محکم می کنند را به سمت پایین فشار دهید

ضامن های کناری که ایمیج درام را در جای خود محکم می کنند را به سمت پایین فشار دهید


12- درب جلوی دستگاه را ببندید

درب جلوی دستگاه را ببندید


13- پوشش محافظ کاغذ را در جای خود قرار دهید

پوشش محافظ کاغذ را در جای خود قرار دهید


14- درب مخزن کارتریج را ببندید

درب مخزن کارتریج را ببندید


توجه داشته باشید با بستن درب مخزن کارتریج پیغام بر روی صفحه نمایش پرینتر مشاهده خواهد شد.
منتظر بمانید تا عملیات کالیبره کردن به درستی به انجام برسد.


15- قسمت اسکنر پرینتر را در جای خود قرار دهید

قسمت اسکنر پرینتر را در جای خود قرار دهید

 

کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای آمورش تعویض ایمیج درام در پرینتر hp سری M176 و M177 توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...