تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/8/12

مشکل خط انداختن کارتریج در پرینترهای لیزری

چرا پرینتر روی کاغذ خطوط عمودی یا افقی چاپ میکند ؟

چگونه هزینه‌های پرینت را کاهش دهیم


بسیاری از کاربران پرینترهای لیزری مشکل خط انداختن توسط کارتریج روی صفحات چاپ شده را مشکل پرینتر hp دانسته و بعضاً برای رفع آن درخواست نیروی متخصص و یا خدمات پشتیبانی hp را دارند. حال آنکه با مطالعه این مقاله و انجام بررسی های ابتدایی می توانید بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده و یا با توجه به نوع خطا نسبت به رفع و یا تعمیر پرینتر اچ پی اقدام کنید .

 

چگونه میتوان دلیل خط انداختن در پرینتر های لیزری را متوجه شد ؟

چند راهکار ساده برای رفع خطوط عمودی چاپ شده در پرینتر hp

1- سریعترین و منطقی ترین راه برای رفع مشکل خط انداختن کارتریج در پرینتر های لیزری تعویض کارتریج hp با یک عدد کارتریج جدید و بدون مشکل است چرا که با این کار می توانید به سادگی خطوط ایجاد شده را از بین برده و صفحات تمیزی را چاپ کنید .

قطعا این کار به شما این فرصت را میدهد تا در هنگامی که زمان بیشتری دارید نسبت به رفع خرابی کارتریج بصورت مجزا اقدام کنید

2- اگر تا به حال اقدام به شارژ کارتریج و تعمیر آن کرده‌اید پس بهتر است نگاهی به درام در کارتریج داشته باشید زیرا ممکن است این خط و خش های بوجود آمده بر روی درام میباشد که موجب ایجاد خطوط مزاحم روی صفحات پرینت شده گردد

که پیشنهاد میشود در صورت نیاز از محصولات اورجینال و یا نمونه های مشابه با کیفیت عالی استفاده شود.

کثیف چاپ کردن و خطوط عمودی روی کاغذ

3- در درون کارتریج غلتک بخصوصی از جنس آهنربا وجود دارد که اصطلاحاً آن را به عنوان مگنت می‌شناسند ، این غلطک وظیفه انتقال پودر و تونر از مخزن به دهانه خروجی کارتریج را دارد. بنابراین هرگونه خرابی و یا ضعیف شدن میزان توان آهنربایی مگنت میتواند موجب شود تا پودر و تونر به اندازه کافی از کارتریج خارج نشده و به موجب آن  تصاویر کمرنگ و یا همراه با خطوط سفید نمایش داده شود

قطعات قرار گرفته شده در روی کارتریج برای یک دوره مصرف طراحی و تولید شده اند و لازم است با هربار شارژ کارتریج نسبت به تعویض متعلقات درونی کارتریج نیز اقدام نمایید

 

تلفن نمایندگی hp

4- تیغه نازک فلزی درون کارتریج که آن را به عنوان دکتر بلید می‌شناسند وظیفه دارد تا میزان پودر یا تونر را در سراسر درام به اندازه مشخصی تنظیم کند. این تیغه به سختی آسیب می بینید ولی هرگونه خرابی در آن میتوانید موجب بروز خط و خش در هنگام چاپ در صفحات چاپ شده گردد. بنابراین اگر تصمیم دارید تا کارتریج را تعمیر کنید بهتر است نگاهی به تیغه درونی یا دکتر بلید داشته باشید.


  ممکن است مطالعه مقاله های پیشنهادی زیر مناسب شما باشد  

بررسی و راهکار رفع مشکل کمرنگ چاپ شدن در پرینترهای hp    10 مشکل برتر در پرینتر hp و راهکار رفع آن

فارغ از مطالب فوق اگر تاکنون نسبت به تعمیر کارتریج و یا شارژ آن اقدام نکرده اید و یا تخصص کافی در این خصوص را ندارید بهتر است با افراد متخصص و یا آشنا به تعمیر و شارژ کارتریج hp تماس بگیرید
 

 

مرکز تلفن hp به صورت تمام وقت و با کادری مجرب و با تجربه ، پاسخگوی تماس های شما عزیزان بوده و همچنین می توانید به صورت آنلاین و سریع توسط فرمهای قرار گرفته در وب سایت اچ پی درخواست خود را به صورت مکتوب برای اچ پی ساپورت ارسال کرده تا در اسرع وقت پس انجام هماهنگی های لازم بهترین و نزدیکترین سرویس دهی به شما  انجام شود

 

تعمیر پرینتر hp

 

متخصصین و کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات hp با توجه وظیفه و تعهدات خود این اصل را سرلوحه کارهای خویش میدانند که حق همواره با مشتری بوده و برای جلب رضایت و کسب اعتماد خریداران  محترم نیاز به ارائه بهترین خدمات می‌باشد. لذا شما مشتریان عزیز میتوانید هرگونه سوال و مشکلی را به راحتی با ما در میان گذاشته و پیگیری و رسیدگی به آنرا به ما بسپارید.

پرسنل ما در نمایندگی hp دلسوزانه برای رفع مشکلات شما قدم برداشته و میتوانید همواره حضور گرم و پررنگ ما را در کنار خویش احساس کنید.

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای رفع مشکل خط انداختن کارتریج در پرینترهای لیزری توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

علت خط انداختن چاپگر رنگی / تعویض مگنت کارتریج / درام کارتریج / سطل زباله کارتریج / رفع ارور کارتریج hp / سیاه شدن حاشیه پرینت / مشکلات درام کارتریج / علت سیاه شدن برگه هنگام کپی / مشکل پرینت نگرفتن / خط انداختن هنگام پرینت / تعمیرات کارتریج hp / نمایندگی تعمیرات کارتریج hp / تعمیرات اصلی کارتریج hp / تعمیرات مجاز کارتریج hp / تعمیرات انحصاری کارتریج hp / تعمیرات تخصصی کارتریج hp / تعمیرات رسمی کارتریج hp / تعمیرگاه مجاز کارتریج hp / تعمیرگاه تخصصی کارتریج hp / تعمیرگاه اصلی کارتریج hp / تعمیرگاه رسمی کارتریج hp / دفتر تعمیرات کارتریج hp / مرکز خدمات تعمیرات کارتریج hp / مرکز تخصصی کارتریج hp / مرکز رسمی کارتریج hp / مرکز کارتریج hp ایران / مرکز انحصاری کارتریج hp / مرکز مجاز کارتریج hp / تعمیر سخت افزاری کارتریج hp / تعمیرات سخت افزاری کارتریج hp / تعمیر نرم افزاری کارتریج hp / تعمیرات نرم افزاری کارتریج hp / تعمیر تخصصی کارتریج hp / تعمیرات تخصصی کارتریج hp / آخرین اخبار شرکت کارتریج hp / جدیدترین اخبار تکنولوژی کارتریج hp / آخرین محصولات کارتریج hp

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...