تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/7/19

بررسی و رفع خطای 0x61011bed در پرینتر hp

بررسی و رفع خطای 0x61011bed در پرینتر hp

بررسی و رفع خطای 0x61011bed در پرینتر hp

hp error code 0x61011bed

 

از آنجا که پرینترهای اچ پی به دلیل سادگی کار با آنها و فراوانی قطعات همچنین کیفیت بالای چاپ تصاویر و مطالب مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است بنابراین رویارویی با مشکلات متفاوت و بروز خطا ها در این محصولات بیشتر از سایر مدل ها مشاهده می‌شود اما این بدان معنا نیست که پرینترهای اچ پی ذاتاً دارای مشکل هستند و یا دستگاه‌های آنها را تلقی کنید که به خاطر بروز خطا کاربران را به دردسر می‌اندازد

 

بیشتر کاربران محصولات hp به این دلیل که دانش فنی و تخصص کافی در خصوص رفع مشکلات پرینتر را ندارند نمایش ارور یا بروز هرگونه خطا در پرینتر را مشکل اساسی دانسته و برای رفع آن این نیاز را در خود می‌بیند تا پرینتر را حتما به افراد متخصص برای برطرف کردن خطا واگذار کند


در این مقاله قصد داریم تا با ارائه چند راهکار ساده و انجام نکات مهم مراحل بررسی و رفع خطای 0x61011bed در پرینتر hp را عنوان کنیم

بنابراین اگر شما هم با خطای شماره 0x61011bed در پرینتر اچ پی مواجه شده اید نگران نباشید زیرا اگر بتوانید این مراحل را پیش ببرید و خطای نمایش داده شده از طریق راهکارهای ساده قابل حل باشد قطعاً شما هم می‌توانید آن را برطرف کنید.

 

روش اول :

1- درب پرینت را باز کرده و کارتریج ها را از آن خارج کنید 

2- با استفاده از یک دستمال نرم و یا پارچه کتانی پرینتر را به آرامی تمیز کنید
تمیز کردن هد پرینتر باید آنقدر انجام شود تا دیگر از هد دستگاه جوهر خارج نشود

3- اجازه دهید تا تا هد پرینتر چند دقیقه هوا خورده و در اصطلاح خشک شود

4- با قرار دادن یک تکه دستمال کاغذی روی میز می توانید کارت کیک را روی آن گذاشته و اجازه دهید تا برای چند دقیقه تمام جوهر موجود در  هد پرینتر از آن خارج شود

5- مجدداً با استفاده از یک دستمال پارچه‌ای نرم یا کتانی شروع به تمیز کردن هد کنید

6- هد را به دقت در جای خود قرار داده و پرینتر را روشن کنید

 

تلفن نمایندگی hp

 

روش دوم :

1- بر روی دکمه Start در کامپیوتر کلیک کرده و به بخش Device Manager وارد شوید

2- نام پرینتر خود را از لیست نمایش داده شده جستجو کرده و بر روی آن با فشردن دکمه سمت راست موس گزینه Update Driver Software را انتخاب کنید

3- دکمه browse my computer را زده و اگر درایور آن را در کامپیوتر خود دارید به دستگاه معرفی کنید

4- گزینه let me pick from a list of device drivers on my computer را انتخاب کنید

5- پس از نصب درایور مجدداً پرینتر را مورد آزمایش قرار دهید

 

چنانچه با انجام مراحل بالا نتوانستید مشکل خطای 0x61011bed در پرینتر hp را برطرف کنید میتوانید از کارشناسهای ما در سایت hp کمک بگیرید

 

کارشناسان ما در مرکز فروش وخدمات اچ پی همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه hp با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای بررسی و رفع خطای 0x61011bed در پرینتر hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...