تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/7/15

بررسی و رفع خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp

بررسی و رفع خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp

 

بررسی و رفع خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp

hp error code 0xc19a0023
 

 

خطای شماره 0xc19a0003 در حقیقت مربوط به  مشکلات سیستم جوهر در پرینتر اچ پی بوده و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و رفع مشکل رویارویی با خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp بپردازیم


 

با توجه به نوع سیستم به کار گرفته شده در پرینتر های جوهر افشان خطاهای احتمالی پیش آمده که با ارور شماره 0xc19a0003 نمایش داده میشوند غالباً در بخش هد پرینتر اتفاق می‌افتند البته این نکته را باید همیشه مد نظر داشت که در پرینتر هایی که هد پرینتر به صورت مستقل در آن قرار دارد چون کارتریج ها در درون هد پرینتر هستند این خطا ممکن است حتی به کارتریج ها نیز مربوط باشد

 

بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که با خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp مواجه شده اید پس لازم نیست نگران باشید زیرا در این مقاله میتوانید روشهای بررسی و رفع خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp را مطالعه کنید


 

تلفن نمایندگی hp

 

چند روش و راهکار ساده در حل مشکل خطای 0xc19a0003 وجود دارد

 

روش اول : ریست کردن پرینتر

Reset the Printer

 

1- کابل usb را از پشت دستگاه کشیده ما مطمئن شوید که دستگاه خاموش باشد

2- درب جلوی پرینتر را باز کنید و کارتریج ها را از درون دستگاه خارج کنید

3- کابل usb و کابل برق را به پشت پرینتر متصل کرده و دستگاه را روشن کنید

4- منتظر بمانید تا پیغام نصب کارتریج بر روی پرینتر نمایش داده شود

5- کابل جریان برق را از پرینتر جدا کرده و اجازه دهید تا دستگاه برای چند دقیقه خاموش بماند

6- مجدداً پرینتر را  به برق شهری متصل و دستگاه را روشن کنید

7- درب جلوی پرینتر را باز کنید و کارتریج ها را سر جای خود نصب کنید

8- کابل USB را به پشت پرینتر متصل کرده و سعی کنید تا یک فایل را به عنوان تست پرینت کنید.



 

روش دوم : تمیز کردن هد پرینتر

Clean the Printheads

 

1- با فشردن دکمه Menu وارد بخش تنظیمات پرینتر شوید

2- به قسمت Printer Services بروید

3- گزینه Clean Printheads را انتخاب نموده و مراحل نمایش داده شده را قدم به قدم پیش ببرید تا عملیات تمیز کردن هد پرینتر به درستی انجام شود

 

چنانچه با انجام مراحل بالا نتوانستید مشکل خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp را برطرف کنید میتوانید از کارشناسهای ما در سایت اچ پی ساپورت کمک بگیرید

 

کارشناسان ما در مرکز اچ پی ساپورت همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه اچ پی ساپورت با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی اچ پی ساپورت

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب برای بررسی و رفع خطای 0xc19a0003 در پرینتر hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...