تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/7/12

خطای 99-59 در پرینتر لیزری رنگی hp

بررسی و رفع مشکل خطای 59.99 در پرینتر لیزری رنگی hp


بررسی و رفع مشکل خطای 59.99 در پرینتر لیزری رنگی hp
 

مواجه شدن با خطای شماره 59.99 در پرینترهای لیزری رنگی hp بخصوص مدل های سری 3500 - 3550 و 3700 اتفاق افتاده و به معنای بروز مشکل و خطا در سیستم های داخلی پرینتر می باشد

 

قصد داریم تا با انجام چند راهکار ساده و تاثیر گذار روش برطرف کردن خطای شماره 59.99 در پرینترهای  لیزری رنگی را آموزش دهیم

 

خطای شماره 59.99 در پرینترهای  لیزری رنگی به چه معناست ؟

این خطا به معنای آن است که در بخش دوم انتقال تصاویر  (Transfer Unit) مشکلی وجود داشته و لازم است تا مراحل زیر را برای رفع آن به صورت دقیق پیش ببرید.


تلفن نمایندگی hp

 

1- فیوزر (Fuser) به درستی در جای خود قرار نگرفته است و لازم است تا یک بار ریست شود

ممکن است که در قسمت عقب و سمت راست پرینتر تان صدای شنیده شود، حتما آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید

 

2- مشکل و خطا در بخش سنسورهای سیستم transfer ، که برای رفع این مشکل لازم است تا سنسورها را تعویض کنید.

 

3- بروز خطا  در بخش سلونوئید واحد ترانسفر (Transfer)

 

4- از کار افتادن و یا عدم کارکرد صحیح موتور دستگاه در قسمت تغذیه کاغذ

 

5- عدم اتصال صحیح و یا از کار افتادن قسمتی از سیستم برق اصلی (DC Controller)

 

6- اگر خطای شماره 59.99 در پرینترهای  لیزری رنگی فقط هنگام قرار دادن و یا برداشتن کاغذ از داخل پرینتر اتفاق می افتد به احتمال زیاد واحد سلونوئید به درستی در جای خود قرار ندارد و لازم است تا با دقت در خصوص رفع ایراد اقدام کنید

 

 

اگر با انجام هر یک از مراحل بالا خطای شماره 59.99 در پرینترهای لیزری رنگی hp برطرف نشد لازم است تا با کارشناسان فنی در مرکز اچ پی ساپورت تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس فنی یا استفاده از خدمات پشتیبانی اچ پی ساپورت را ثبت کنید

 

 

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

 

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی چاپگرها در مجموعه اچ پی ساپورت

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وبسایت اچ پی ساپورت در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب در خصوص خطای شماره 59.99 در پرینترهای لیزری رنگی hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...