تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/7/10

خطای شماره ۱۲ در اسکنر hp

خطای شماره ۱۲ در اسکنر hp 

خطای شماره ۱۲ در اسکنر hp


HP Scanner Error 12

خطای شماره ۱۲ در اسکنر hp مربوط به عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل ناتوانی در جابجایی هد اسکنر (CCD) بصورت صحیح و کامل میباشد.

 

ارور شماره ۱۲ در پرینترهای چند کاره hp به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق افتاده که عامل اصلی آن عدم جابجایی صحیح اسکنر می باشد این مشکل میتوانید به دلیل وجود عوامل زیر رخ دهد :

 

تلفن نمایندگی hp

◄ شکسته شدن یکی از چرخ دنده های اسکنر hp.
◄ خارج شدن یکی از چرخ دنده ها از مسیر صحیح کار کرد خود در اسکنر hp.
◄ خشک شدن شدن و یا ثابت ماندن چرخ دنده های محرک در اسکنر hp.
◄ ضعیف شدن و یا بطور کامل سوختن موتور محرک در اسکنر hp.
◄ عدم جابجایی صحیحCCD در اسکنر hp به دلیل نفوذ گرد و غبار.

 

برای تشخیص علت بروز خطای شماره ۱۲ در اسکنر hp نیازمند آن هستیم که در ابتدا قسمت اسکنر به صورت کامل باز شده تا دلیل بروز این خطا مشخص شود، لذا اعلام هزینه پیش از بررسی کارشناسی در این زمینه ناممکن بوده و نیازمند بررسی کامل و دقیق اسکنر hp می باشد.

 

توجه داشته باشید اسکنر در کلیه پرینترهای چند کاره و اسکنر ها در تمامی برندها بسیار حساس بوده و دارای سنسور ها و تنظیمات بسیار دقیق و پیچیده ای می باشد، در این خصوص از سپردن پرینتر یا اسکنر خود به افرادی که دانش فنی کافی در این زمینه را ندارند جداً خودداری نمایید چرا که این امر می‌تواند خسارات و هزینه های بیشتری را برای شما ایجاد نماید.

 

● جهت برطرف کردن خطای شماره ۱۲در اسکنر اچ پی، پس از تشخیص علت بروز خطا، در برخی شرایط نیازمند آن است که واحد محرک اسکنر را به صورت کامل تعویض کرده و یا تعدادی از چرخدنده های معیوب را تعویض نمایید.
● چنانچه  چرخدنده‌های قسمت محرک  اسکنر hp دچار خوردگی یا شکستگی نشده است و موتور محرک نیز به درستی کار میکند،لازم است تمامی قطعات نظافت و روغن کاری  گردیده و در جای خود به درستی نصب شود .
● همچنین لازم است تا تمامی مسیر اسکنر به وسیله دستمال های مخصوص تمیز گردیده و هر گونه گرد و غبار یا ضایعاتی که می‌توانند مانع حرکت صحیح اسکنر در مسیر خود و در نتیجه عامل ایجاد خطای 12 در اسکنر hp شود بطور کامل پاکسازی شود.

 

مرکز فروش و خدمات اچ پی به عنوان مرکز فنی در خصوص ارائه خدمات اچ پی در ایران با دارا بودن کادری مجرب و کارآزموده، آماده انجام کلیه خدمات مورد نیاز شما مشترکین محترم محصولات اچ پی در ایران میباشد. 
 

 

تعمیر پرینتر hp

 

 

بنابراین پیشنهاد می شود با برنامه ریزی های مناسب برای انجام سرویسهای دوره ای که می تواند به صورت زمان بندی های بخصوص بوده و یا بر اساس تعداد مشخصی از صفحات پرینت شده توسط دستگاه پرینتر باشد از بروز مشکلات بعدی خرابی‌های ناشی از سهل انگاری در چاپگرها به خصوص پرینتر اچ پی جلوگیری کرد

لذا شما کاربران گرامی می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در نمایندگی hp استفاده کرده تا در صورت نیاز نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس فنی جهت انجام سرویس دوره ای پرینتر اچ پی اقدام نمایید.

 

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

 

سرویس پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

چرا اسکنر سیاه اسکن میکنه / لامپ اسکنر hp / دانلود درایور اسکنر hp / دانلود نرم افزار اسکنر hp / مشکل اسکن نکردن اسکنر hp / خطای 79 / مشکل خطا در اسکنر اچ پی / راهنمای فارسی اسکنر اچ پی / دانلود نرم افزار اسکنر اچ پی / error پرینترهای hp / رفع ارور اسکنر hp / خطای 79 در چاپگر سه کاره / چشمک زدن چراغ قرمز در چاپگر hp / پیغام supply memory error / رفع ارور در اچ پی / چشمک زدن چراغ قرمز در پرینتر / ارور hewlett packard / ارور در اسکنر / بررسی خطا در اسکنر اچ پی / عدم اسکن / مشکل اسکن نکردن / برطرف کردن مشکل اسکنر 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...