تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/6/13

بررسی و راهکارهای رفع خطای Supply Memory Error در پرینتر اچ پی

  • خطای 10.1000 در پرینتر به چه معناست ؟

  • آیا ارور Supply Memory بیانگر وجود مشکل در حافظه پرینتر است ؟

  • علت بروز خطای Supply memory Error چیست ؟

  • نحوه رفع خطای Supply Memory Error یا خطای 10.1000؟

 

بررسی و راهکارهای رفع خطای Supply Memory Error در پرینتر اچ پی

 

این مقاله در خصوص بررسی و رفع خطای Supply Memory Error یا خطای 10.1000 در پرینترهای تک کاره یا چندکاره لیزری hp بوده و در قصد داریم تا حدودی شما را با عوامل بروز این مشکل و نحوه بررسی و رفع آن آشنا کنیم. به همین منظور سوالاتی را که در بالا ذکز شده اند را بررسی میکنیم تا بهتر با این پیام در پرینتر های اچ پی آشنا شویم.

 

پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید بدانید خطای Supply Memory Error به چه معناست حتما متن زیر را مطالعه کنید.

 

خطای Supply Memory Error یا خطای 10.1000 یک پیام هشدار در خصوص بروز مشکل در سخت افزار پرینتر بوده و به دلیل عدم شناسایی کارتریج توسط چاپگر اچ پی نمایش داده میشود و هیچ ارتباطی با نحوه نصب پرینتر روی کامپیوتر یا مشکلات درایور ندارد، بنابراین دلیلی برای نگرانی در صورت مواجهه با خطای Supply Memory Error یا خطای 10.1000 وجود نداشته و به راحتی میتوانید این خطا را برطرف کنید.

 

تلفن نمایندگی hp

 

عوامل بروز خطای Supply Memory Error در پرینتر hp :

به صورت کلی میتوان عوامل ایجاید کننده این خطار را دلایل زیر دانست :

1- خالی شدن کارتریج (چیپست در کارتریج).

2- وجود مشکل در شناسایی کارتریج توسط پرینتر.

3- خرابی های مربوط به چیپ کارتریج

 

چگونه میتوان خطای Supply Memory Error را برطرف کرد :

 

برای رفع خطای Supply Memory Error باید تشخیص دهید که عامل بروز خطا کدام یک از موارد بالا است. ساده ترین راه تشخیص این موضوع تست پرینتر با استفاده از یک کارتریج سالم یا نو میباشد. در این صورت میتوانید از سلامت پرینتر یا کارتریج مطمئن شوید، چنانچه پرینتر بدون هیچ مشکلی با کارتریج جدید کار کرده و با ارور مواجه نشدید بهتر ازست از یک کارتریج جدید استفاده کنید و یا جهت انجام بررسی های لازم کارتریج را برای تعمیر به افراد متخصص یا مراکز خدمات اچ پی ارسال کنید.

اما اگر حتی پس از تعویض و یا تعمیر کارتریج همچنان با مشکل خطای Supply Memory Error مواجه شدید لازم است تا بخش اتصالات پرینتر به کارتریج را چک کنید، پیشنها میشود اگر در این خصوص تجربه کافی را ندارید از کارشناسان و افراد متخصص کمک بگیرید .

تلفن نمایندگی hp

 

نکته مهم : 

هنگامی که یک کارتریج جدید خریداری میکنید و میخواید آن را درون پرینتر قرار دهید توجه داشته باشید که پیش نصب کارتریج در پرینتر hp میبایست همه قطعات نارنجی رنگ و ضامن های محافظ روی بدنه کارتریج را از آن جدا کنید . جدا نکردن این قطعات بدلیل جلوگیری از اتصال صحیح کارتریج با چاپگر بوده و باعث نمایش خطای 10.1000 در پرینتر میشود.

 

آموزش نصب کارتریج در پرینتر hp

کارشناسان ما در مرکز فروش وخدمات اچ پی همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه hp با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای بررسی و راهکارهای رفع خطای Supply Memory Error در پرینتر اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

 

hp laserjet m602 supply memory / warning / cartridge memory error on black / supply error / hp laserjet pro m402 / supply memory error / memory error 15 605 / supply memory error hp / black missing e label memory

پیغام black cartridge very low / پیغام خطای used black cartridge in use / پیغام out of paper / رفع مشکل paper jam / error پرینترهای hp 2055 / supply memory warning یعنی چه / مشکل پرینت نگرفتن hp / 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...