تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/6/10

کاغذ در پرینتر گیر کرده است

کاغذ در پرینتر گیر کرده است

 

کاغذ در پرینتر گیر کرده است

 

گیر کردن کاغذ در پرینتر علل و دلایل متفاوتی دارد اما لازم است این نکته را مد نظر داشته تاخیر در رسیدگی به این مشکل می‌تواند موجب تحمیل بار مالی سنگین و خسارات گرانبهایی شود

چنانچه شما هم یکی از کاربران قدیمی پرینترهای hp هستید قطعاً با مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر مواجه شده اید این خطا گر شاید بهتر بگویم این مشکل سازه می تواند سریع و با کمترین هزینه برطرف شود البته در شرایطی که به موقع و فوری اقدام گردد بنابراین هرگونه سهل انگاری و ایجاد بار سنگین بر روی پرینتر در شرایطی که با مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر مواجه می شوید می‌تواند خسارت‌های سنگین و یا از کار افتادن کامل پرینتر را موجب شود

 

تلفن نمایندگی hp

پرینترها دستگاه هایی هستند که از کنار هم قرار گرفتن مجموعه بردهای الکترونیکی و قطعات مکانیکی تشکیل شده اند بنابراین هرگونه اختلال یا عدم صحیح کارکرد میتواند موجب بروز مشکل یا عدم صحیح کارکرد آن شود بنابراین لازم است تا با انجام سرویس دوره ایی پرینتر hp و یا تعجیل در رفع مشکل به هنگام بروز هر خطایی از ایجاد خسارت های بیشتر جلوگیری نمایید

 

گیر کردن کاغذ در پرینتر می تواند به دلیل بروز یکی از مشکلات زیر باشد :

 

1- عدم صحیح کارکرد کاغذ کش یا غلتک های پیکاپ

2- هرگونه خطا در سنسورهای تشخیص کاغذ در مسیر انتقال

3- مشکل در سیستم درایو یا چرخ دنده های درون پرینتر

4- مشکل در بخش فیوزر و غلتک های پرس

5- خطاهای ناشی از مشکلات الکترونیکی و بردهای درون دستگاه پرینتر hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

 

بنابراین پیشنهاد می شود با برنامه ریزی های مناسب برای انجام سرویسهای دوره ای که می تواند به صورت زمان بندی های بخصوص بوده و یا بر اساس تعداد مشخصی از صفحات پرینت شده توسط دستگاه پرینتر باشد از بروز مشکلات بعدی خرابی‌های ناشی از سهل انگاری در چاپگرها به خصوص پرینتر اچ پی جلوگیری کرد

لذا شما کاربران گرامی می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در نمایندگی hp استفاده کرده تا در صورت نیاز نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس فنی جهت انجام سرویس دوره ای پرینتر اچ پی اقدام نمایید.

 

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

 

سرویس پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

تعمیر پرینتر / Hpتعمیر پرینتر اچ پی / تعمیر پرینتر جوهرافشا /  Hpتعمیر پرینتر جوهرافشان اچ پی / تعمیر پرینتر چندکاره /  Hpتعمیر پرینتر چندکاره اچ پی / تعمیر پرینتر سوزنی  / Hpتعمیر پرینتر سوزنی اچ پی / تعمیر پرینتر قابل حمل / Hpتعمیر پرینتر قابل حمل اچ پی / تعمیر پرینتر لیزری / Hpتعمیر پرینتر لیزری اچ پی / تعمیر پرینتر لیزری رنگی  / Hpتعمیر پرینتر لیزری رنگی اچ پی / تعمیر پرینتر لیزری سیاه و سفید / Hpتعمیر پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی / تعمیر چاپگر / Hpتعمیر چاپگر اچ پی / تعمیر چاپگر جوهرافشان  / Hpتعمیر چاپگر جوهرافشان اچ پی / تعمیر چاپگر چندکاره / Hpتعمیر چاپگر چندکاره اچ پی / تعمیر چاپگر سوزنی / Hpتعمیر چاپگر سوزنی اچ پی / تعمیر چاپگر قابل حمل / Hpتعمیر چاپگر قابل حمل اچ پی / تعمیر چاپگر لیزری / Hpتعمیر چاپگر لیزری اچ پی / تعمیر چاپگر لیزری رنگی Hp / تعمیر چاپگر لیزری رنگی اچ پی / تعمیر چاپگر لیزری سیاه و سفید  / Hpتعمیر چاپگر لیزری تعمیر پرینتر سیاه و سفید اچ پی / تعمیر هد پرینتر / Hpتعمیر هد پرینتر اچ پی / تعمیر هد چاپگر / Hp / گير كردن كاغذ در چاپگر سامسونگ / خرابی پرینترهای hp / علت گير كردن كاغذ در دستگاه / سنسور تشخیص کاغذ / نحوه درآوردن کارتریج / پرینترم کاغذ نمیکشه / گير كردن كاغذ در چاپگر اچ پی / مشکل سفید پرینت گرفتن / مشکل پرینت نگرفتن فایل word / رفع مشکل پرینت pdf / تنظیمات چاپگر / اعزام کارشناس فنی / نعمیر پرینتر در محل / تعمیر کار سیار / نصاب پرینتر / راه اندازی پرینتر 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...