تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/6/10

پرینتر کاغذ نمیکشه

  • مشکل نکشیدن کاغذ در پرینتر رو چطوری باید حل کرد ؟

  • آیا راهی وحود داره تا بتوان بصورت نرم افزاری مشکل کاغذکش در پرینتر رو برطرف کرد ؟

  • خطای Mispick روی صفحه نمایش پرینتر را چگونه میتوان از بین برد ؟

  • روش تعویض کاغذکش در پرینتر چگونه است ؟ 

 

پرینتر کاغذ نمیکشه

 

خطای عدم توانایی پرینتر در کشیدن کاغذ یا در اصطلاح Misspick یک مشکل و یا ارور بسیار ساده بوده که می تواند به سرعت و با کمترین هزینه برطرف شود و در حقیقت هنگامی که پرینتر hp دچار مشکل کشیدن کاغذ شده و نمی‌تواند کاغذ را به درستی به درون پرینتر بکشد این خطا بر روی صفحه نمایش پرینتر یا مانیتور به تصویر در می آید و بدان معناست که سیستم پد و یا پیکاپ در پرینتر اچ پی دچار مشکل شده و لازم است تا نسبت به تعویض و یا رفع مشکل آن اقدام گردد.

 

پیکاپ یا کاغذکش چیست ؟

پیکاپ در حقیقت یک غلطک با روکش سیلیکونی بوده که در زمان لازم با چرخش خود کاغذ را به درون پرینتر هدایت میکند. سطح خارجی این غلطک از برجستگی های زیر و چسبنده ایی برخوردار بوده که میتواند به سطح کاغذ چسبیده و آن را به داخل پرینتر هدایت کند.

صاف شدن سطح خارجی پیکاپ یا کاغذکش در پرینتر اچ پی میتواند دلیل اصلی مشکل نکشیدن کاغذ توسط پرینتر شده و کاربر را مجبور میکند تا برای انجام عملیات چاپ برگه ها را بصورت دستی به داخل دستگاه فشار دهند تا پرینتر بتواند عملیات چاپ را انجام دهد.

 

نمای نزدیک از کاغذکش

از آنجا که محصولات تقلبی و بدون کیفیت متاسفانه در بازار به وفور یافت می شوند و غالبا از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند لذا توجه داشته باشید تا هنگام تعمیر و یا تعویض قطعات پرینتر خود از قطعات با کیفیت و یا اصلی استفاده کنید چرا که عدم راعیت این شرایط می‌تواند موجب پرداخت هزینه های زیاد و خرابی‌های زودهنگام در پرینتر اچ پی شود.

هرچند گاهی قیمت کاغذکش های اورجینال و اصل hp به نظر بالا میرسد و موجب نگرانی برای کابران میشود ولی در هنگام استفاده میتواند مدت زمان بسیار بیشتر و کارکرد بهتری داشته باشد

 

تلفن نمایندگی hp

لازم است این نکته را مد نظر داشته باشید که انواع مدلهای پرینتر اچ پی دارای ساختار و طراحی های متفاوتی بوده و در نتیجه شکل و مدل پد و پیکاپ یا کاغذکش در آن ها متفاوت است لذا از نظر هزینه و روش نصب و تعویض نیز کاملا تفاوت دارند. این موضوع باعث میشود تا برخی افراد نا آگاه با چاپگرها با توجه به قیمت های قطعات برای پرینتر های خانگی نسبت به پرینتر های صنعتی و با توان کار بالا نیز پیش بینی های هزینه ایی اشتباهی داشته باشند.

 

پرینتر کاغذ نمیکشه

تعویض کاغذکش در پرینتر hp :

برای تعویض کاغذکش یا پیکاپ در پرینتر اچ پی لازم است تا با دقت مراحل زیر را اجرا کنید و توجه داشته باشید که چنانچه قبلاً اینکار را انجام نداده ایید بهتر است تا از کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت بخواهید تا به شما کمک کرده و این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند.

  • ◄ پیش از تعویض کاغذ کش یا پیکاپ حتما پرینتر را از برق جدا کنید
  • ◄ درب بالایی پرینتر را باز کرده و کارتریج را از دستگاه خارج کنید
  • ◄ توجه داشته باشید که همه کاغذ کش ها زیر کارتریج قرار ندارند و برخی نمونه های خاص از پرینتر hp هستند که کاغذکش آنها در انتهای دستگاه میباشد
  • ◄ ضامن های کناری کاغذکش را به سمت بیرون بکشید و پیکاپ را به بیرون بکشید
  • ◄ کاغذ کش جدید را جایگزین کنید (حتما از محصولات اصل یا اورجینال استفاده کنید)
  • ◄ توجه داشته باشید که برعکس جا زدن کاغذکش میتواند موجب شود تا پرینتر نتواند کاغذ را به داخل دستگاه بکشاند
  • ◄ کارتریج را در جای خود قرار داده و چند برگ تستی با پرینتر چاپ کنید تا از کارکرد صحیح قطعه مطمئن شوید.

 

شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی می توانید در هر زمان با کارشناسان ما در فروشگاه اچ پی ساپورت تماس گرفته تا در خصوص رفع مشکلات پرینتر و اسکنر و همچنین انجام مشاوره های پیش از خرید اطلاعات لازم و کارآمدی را دریافت کنید.

 

 

در صورتی که با انجام مراحل فوق همچنان خطای MIO not ready بر روی صفحه نمایش پرینتر hp دیده می شود لازم است تا پرینتر hp توسط یکی از مراکز فروش و خدمات اچ پی مورد بررسی قرار گیرد چرا که احتمال دارد برد شبکه و یا دیگر قطعات آن دچار مشکل شده باشد.

 

 

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی پرینتر در مرکز اچ پی ساپورت

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق سایت در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب در خصوص پاسخ به سوال پرینتر کاغذ نمیکشه توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...