تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/6/7

اگر در هنگام چاپ خطوط سفید مشاهده شود چه کار باید کرد

اگر در هنگام چاپ خطوط سفید مشاهده شود چه کار باید کرد

اگر در هنگام چاپ خطوط سفید مشاهده شود چه کار باید کرد

 

مشاهده خطوط سفید و یا نقاطی که در هنگام پرینت به صورت چاپ نشده باقی می مانند مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کنند که اگر در هنگام چاپ و توت سفید مشاهده شود چه کار باید کرد

خطوط سفید در روی کاغذ در حقیقت لغاتی هستند که پرینتر نتوانسته آنها را چاپ کند و یا به دلایل فنی دستگاه برای چاپ  این نقاط دچار مشکل شده است

 

لازم است تا در صورت مشاهده نقاط چاپ نشده و یا خطوط سفید در هنگام پرینت مراحل و نکات زیر را در پیش بگیرید تا بتوانید مشکل را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنید

 

تلفن نمایندگی hp

 

◄ لازم است در ابتدا بررسی کنید که در درون کارتریج جوهر وجود داشته باشد چنانچه پس از بررسی‌های اولیه متوجه شدید که کارتریج هنوز شامل جوهر بوده و می توان از آن استفاده کرد باید آن را بر روی یک دستمال قرار داده و اجازه دهید تا مقداری از جوهر بر روی دستمال نشت کند

 

◄ پس از چند دقیقه کارتریج را از روی دستمال برداشته و با استفاده از یک دستمال تمیز و یا پارچه کتانی لطیف هد کارتریج یا هد پرینتر را به آرامی پاک کنید

 

رفع مشکل خشک شدن هد پرینتر و یا هد کارتریج hp

 

◄ تکان دادن کارتریج برای مدت زمان کوتاه می‌تواند باعث شود تا به دلیل ضربه هایی که جوهر به ورودی هد کارتریج یا هد پرینتر می‌زنند بتوان برای بهتر کار کردن کارتریج امیدوار بود

 

◄ کارتریج را روی پرینتر نصب کرده و دستور تمیز کردن هد پرینتر را از طریق کنسول پرینتر و یا تنظیمات نرم افزار پرینتر اجرا کنید.

 

◄ چنانچه با انجام مراحل بالا مشکل چاپ خطوط سفید در هنگام پرینت برطرف نشد لازم است تا دستگاه را برای بررسی های اولیه و انجام خدمات پشتیبانی hp به مرکز خدمات پرینتر و یا فروشگاه اچ پی تحلیل داده تا کارشناسان برای انجام سرویس های دوره ای و یا تعمیر پرینتر اچ پی اقدام کنند

 

اگر در هنگام چاپ خطوط سفید مشاهده شود چه کار باید کرد

 

کارشناسان ما در مرکز فروش وخدمات اچ پی همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه hp با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای آشنایی با روش صحیح نگهداری و جابجایی کارتریج اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

 

مشکل خط انداختن کارتریج / مشکل سفید پرینت گرفتن جوهر افشان / مشکل سفید پرینت گرفتن اچ پی / چاپگر سفید چاپ میکند / خط انداختن هنگام پرینت / خطوط سفیذ / خط سفید / چاپ نکردن / هد کلین اچ پی / مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp / خشک شدن هد جوهر افشان / علت کمرنگ زدن پرینتر / کمرنگ چاپ کردن پرینتر / سیاه شدن کاغذ در هنگام پرینت / سفیدی های چاپ / لکه های سفید در هنگام پرینت / خطوط چاپ نشده / خطای پرینتر / مشکل پرینترهای hp / تنظیمات چاپگر hp / تنظیمات کارتریج / کارتریج اچ پی

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...