تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/6/5

کارتریج جوهر افشان بعد از چه مدت بدون استفاده ماندن خراب می‌شود

کارتریج جوهر افشان بعد از چه مدت بدون استفاده ماندن خراب می‌شود

 

کارتریج جوهر افشان بعد از چه مدت بدون استفاده ماندن خراب می‌شود

 

برای بسیاری از کاربران و مشتریان این سوال پیش می‌آید که اگر از کارتریج جوهر افشان اچ پی برای مدت زمان طولانی استفاده نشود آیا موجب خشک شدن کارتریج خواهد شد و یا اینکه چه مدت میتوان کاکتوس جوهرافشان اچ پی را بلا استفاده نگه داشت

 

برای پاسخ به این سوال می توانید با خواندن مطالب زیر و در پیش گرفتن راه کارهای احتیاطی و پیشگیرانه از خشک شدن جوهر اورجینال و یا طرح اچ پی تا حدود قابل توجهی جلوگیری کنید

 

تلفن نمایندگی hp


 

همه کارتریج های hp دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد البته بر روی برخی از نمونه کارتریج ها وزن فقط تاریخ تولید را درج می کند و میتوانید به مدت 2 الی 3 سال از تاریخ تولید ازاین کارتریج استفاده کنید، اگر پرینتر و یا کارتریج خود را در یک حراجی و یا تخفیف اساسی در هنگام خرید دریافت کرده اید لازم است بیشتر دقت کنید زیرا ممکن است تاریخ انقضاء کارتریج نزدیک بوده و فروشنده برای فروش کارتریج hp و عدم نگهداری آن در انبار مجبور به ارائه تخفیف‌های قابل توجه و هیجان انگیز شده باشد

مشکل اساسی استفاده از پرینترهای جوهر افشان خشک شدن هد پرینتر و یا اصطلاحاً خشک شدن کارتریج hp می باشد چرا که اگر برای مدت زمان بیشتر از دو هفته از پرینتر استفاده نکنید این احتمال وجود دارد تا رونه های بسیار ریز قرار گرفته شده بر روی هدف پرینتر دچار گرفتگی شده و اصطلاحاً کارتریج خشک شود بنابراین پیشنهاد می شود تا هر چند روز یکبار حداقل یک صفحه با پرینتر چاپ کرده و یا دستور تمیز کردن هد پرینتر را از طریق پنل کنترلی دستگاه و یا نرم افزار نصب شده بر روی کامپیوتر خود اجرا نمایید

 

نکته مهم برای نگهداری کارتریج های جوهر افشان این است که حتماً آنها را در دمای اتاق و به صورت ایستاده نگه داری کنید

 

پیشنهاد می‌شود که به مقاله ی زیر در خصوص روش نگهداری و جابجایی کارتریج hp دقت داشته باشید:


روش صحیح نگهداری و جابجایی کارتریج اچ پی

 

 

کارشناسان ما در مرکز فروش وخدمات اچ پی همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه hp با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای  پاسخ به سوال : کارتریج جوهر افشان بعد از چه مدت بدون استفاده ماندن خراب می‌شود توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

 

 

تعمیرات اچ پی / نمایندگی تعمیرات اچ پی / تعمیرات اصلی اچ پی / تعمیرات مجاز اچ پی / تعمیرات انحصاری اچ پی / تعمیرات تخصصی اچ پی / تعمیرات رسمی اچ پی / تعمیرگاه مجاز اچ پی / تعمیرگاه تخصصی اچ پی / تعمیرگاه اصلی اچ پی / تعمیرگاه رسمی اچ پی / دفتر تعمیرات اچ پی / مرکز خدمات تعمیرات اچ پی / مرکز تخصصی اچ پی / مرکز رسمی اچ پی / مرکز اچ پی ایران / مرکز انحصاری اچ پی / مرکز مجاز اچ پی / تعمیر سخت افزاری اچ پی / تعمیرات سخت افزاری اچ پی / تعمیر نرم افزاری اچ پی / تعمیرات نرم افزاری اچ پی / تعمیر تخصصی اچ پی / تعمیرات تخصصی اچ پی / آخرین اخبار شرکت اچ پی / جدیدترین اخبار تکنولوژی اچ پی / آخرین محصولات اچ پی / آخرین مدل لپ تاپ اچ پی / آخرین مدل تبلت اچ پی / آخرین مدل مانیتور اچ پی / آخرین مدل آل این وان اچ پی / آخرین مدل پرینتر اچ پی / تعمیر اچ پی / تعمیر hp / تعمیرات hp/نمایندگی hp / نمایندگی hp در تهران / خشک شدن کارتریج / هد پرینتر / خشک شدن هد پرینتر / رفع مشکل خشک شدن هد پرینتر / 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...