تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/6/4

جوهر جدید نصب شده است اما پرینت نمی گیرد

جوهر جدید نصب شده است اما پرینت نمی گیرد

جوهر جدید نصب شده است اما پرینت نمی گیرد

 

در برخی نمونه از کارتریج های اچ پی که هد پرینتر به صورت مستقیم بر روی بدنه کارتریج متصل شده است وزن این مشکل مشاهده می شود که پس از نصب کارتریج جدید همچنان پرینتر دستورات چاپ را به درستی اجرا نکرده و صفحات بدون هیچگونه چاپی از پرینتر خارج می شوند

 

البته فقط شرکت اچ پی از کارتریج هایی که هد پرینتر مستقیماً بر روی کارتریج متصل شده است استفاده نمی‌کند ملکه این نمونه کارتریج ها توسط برندهای لکسمارک و کنون نیز در حال استفاده هستند

 

چنانچه با این خطا مواجه شدید که پس از نصب کارتریج جدید بر روی پرینتر همچنان پرینتر hp نمیتواند قطعات را به درستی چاپ کند لازم است تا مراحل زیر را اجرا نمایید تا بتوانید مشکل عدم امکان چاپ صفحات در پرینتر hp پس از نصب جوهر جدید را برطرف کنید

 

1- کارتریج جوهر افشان اچ پی را برای مدت حداقل ۱۵ دقیقه به صورت ایستاده به نحوی که هد پرینتر آن به سمت پایین قرار گرفته باشد نگه دارید

 

2- کارتریج را به صورت ایستاده بر روی یک دستمال کاغذی مرطوب و یا پارچه کتانی که آن را با مقداری آب خیس کرده باشید قرار داده و اجازه دهید تا روزنه های قرار گرفته روی هدپرینتر با آب به آرامی خیس شده و شسته شوند

هنگامی که جوهر را روی هد پرینتر مشاهده کردید می توانید کارتریج را در پرینتر نصب کرده و از آن استفاده کنید

 

رفع مشکل خشک شدن هد پرینتر و یا هد کارتریج hp

 

3- چنانچه با انجام روشهای بالا همچنان مشکل عدم امکان چاپ صفحات توسط جوهر اچ پی برطرف نشد به احتمال قوی کارتریجی که در اختیار دارید خشک شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد ، پس بهتر است نسبت به تهیه کارتریج جدید اقدام کنید

 

تلفن نمایندگی hp

 

کارشناسان ما در مرکز فروش وخدمات اچ پی همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه hp با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای رفع مشکل عدم امکان چاپ بوسیله جوهر جدید نصب شده توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

 

 

تعمیرات اچ پی / نمایندگی تعمیرات اچ پی / تعمیرات اصلی اچ پی / تعمیرات مجاز اچ پی / تعمیرات انحصاری اچ پی / تعمیرات تخصصی اچ پی / تعمیرات رسمی اچ پی / تعمیرگاه مجاز اچ پی / تعمیرگاه تخصصی اچ پی / تعمیرگاه اصلی اچ پی / تعمیرگاه رسمی اچ پی / دفتر تعمیرات اچ پی / مرکز خدمات تعمیرات اچ پی / مرکز تخصصی اچ پی / مرکز رسمی اچ پی / مرکز اچ پی ایران / مرکز انحصاری اچ پی / مرکز مجاز اچ پی / تعمیر سخت افزاری اچ پی / تعمیرات سخت افزاری اچ پی / تعمیر نرم افزاری اچ پی / تعمیرات نرم افزاری اچ پی / تعمیر تخصصی اچ پی / تعمیرات تخصصی اچ پی / آخرین اخبار شرکت اچ پی / جدیدترین اخبار تکنولوژی اچ پی / آخرین محصولات اچ پی / آخرین مدل لپ تاپ اچ پی / آخرین مدل تبلت اچ پی / آخرین مدل مانیتور اچ پی / آخرین مدل آل این وان اچ پی / آخرین مدل پرینتر اچ پی / تعمیر اچ پی / تعمیر hp / تعمیرات hp/نمایندگی hp / نمایندگی hp در تهران
 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...