تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/24

تقلب در انواع مدلهای کارتریج اچ پی چگونه صورت می گیرد

تقلب در انواع مدلهای کارتریج اچ پی چگونه صورت می گیرد

تقلب در انواع مدلهای کارتریج اچ پی چگونه صورت می گیرد

 

تقلب در کارتریج های hp بدین صورت انجام می گردد که افراد و یا شرکت هایی اقدام به تولید شارژ و یا بسته بندی کارتریج های اچ پی در جعبه و باکس های مشابه اورجینال اچ پی کرده و آن را با نام کارتریج اورجینال hp و یا کارتریج فابریک در بازار عرضه می دارند.

 

متاسفانه کارتریج های لیزری به دلیل سادگی در شارژ و استفاده مجدد در پرینتر های اچ پی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته که به واسطه ی آن می توانند با پرداخت هزینه ای ناچیز و تهیه کارتریج های تقلبی و شارژ شده آنها را در بسته بندی مشابه کارتریج اورجینال اصلی قرار داده و با عنوان کارتریج فابریک hp یا کارتریج اصل اچ پی در بازار به فروش برساند

 

تلفن نمایندگی hp

 

در خصوص راهکارها و روشهای تشخیص کارتریج اورجینال اچ پی از کارت های تقلبی مطالب و مقاله های بسیاری که در سایت اچ پی ساپورت موجود هستند را می توانید مطالعه کنید اما همواره کلاهبرداران و افراد سودجو یک قدم جلوتر بوده و سعی در فروش محصولات خود با استفاده از روشهای مختلف دارند.

 

 

کارشناسان ما در مرکز اچ پی ساپورت با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی اچ پی ساپورت

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب برای جلوگیری از تقلب در انواع مدلهای کارتریج اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...