تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/24

خطای MIO not ready در پرینتر اچ پی

بررسی و رفع خطای MIO not ready در پرینتر اچ پی

 

بررسی و رفع خطای MIO not ready در پرینتر اچ پی

 

Error MIO not ready in hp printer

 

خطای MIO not ready مربوط به پرینترهایی است که قابلیت اتصال به شبکه کابلی (Ethernet) را داشته و زمانی اتفاق می افتد که ورودی یا خروجی شبکه در پرینتر فعال نیست به همین منظور این خطا بر روی صفحه نمایش پرینتر اچ پی به صورت MIO not ready دیده می شود.

 

نمایش این خطای MIO not ready در پرینتر hp به منزله بروز خطا در فرایند چاپ پرینتر hp نبوده و تنها بیانگر آن است که ورودی شبکه فعال نیست و پرینتر اچ پی قادر به تبادل اطلاعات از طریق کانکتور RJ45 نمی باشد.

 

برای مرتفع کردن خطای MIO not ready اقدامات زیر را به ترتیب انجام داده و در هر مرحله که موفق به رفع خطا شدید نیازی به ادامه کار و انجام مراحل بعدی نخواهید داشت:

 

تلفن نمایندگی hp

 

1- کابل شبکه متصل به پرینتر را بررسی کرده و از اتصال دو سر کابل به صورت صحیح به پرینتر و سوئیچ شبکه یا کامپیوتر مطمئن شوید.

 

2- کابل شبکه را تعویض کرده و با استفاده از یک کابل دیگر که از اتصال صحیح آن مطمئن هستید پرینتر hp را به شبکه متصل کنید.

 

3- پورت اتصال پرینتر را روی سوئیچ یا کامپیوتری که پرینتر را به آن متصل کرده اید تغییر دهید. زیرا ممکن است به هر دلیلی این پورت دچار مشکل شده باشد.

 

4- پرینتر را به وسیله کابل شبکه و به صورت مستقیم به یک کامپیوتر دیگر متصل کنید، تا از صحت کارکرد کارت شبکه روی پرینتر خود اطمینان حاصل کنید.

 

در صورتی که با انجام مراحل فوق همچنان خطای MIO not ready بر روی صفحه نمایش پرینتر hp دیده می شود لازم است تا پرینتر hp توسط یکی از مراکز فروش و خدمات اچ پی مورد بررسی قرار گیرد چرا که احتمال دارد برد شبکه و یا دیگر قطعات آن دچار مشکل شده باشد.

 

 

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب در خصوص بررسی و رفع خطای شماره ۲۰ در پرینتر اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...