تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/21

بررسی و رفع خطای شماره ۵۰ در پرینتر اچ پی

بررسی و رفع خطای شماره ۵۰ در پرینتر اچ پی

 

بررسی و رفع خطای شماره ۵۰ در پرینتر اچ پی

 

Error code 50 in hp printer
 

خطای شماره ۵۰ یا Fuser Error در پرینتر hp زمانی اتفاق می‌افتد که واحد فیوزینگ نمی‌تواند به صورت درست کار کند و یا به عبارت بهتر در قسمت فیوزینگ مشکل ایجاد شده است.

 

خطای فیوزینگ  می‌تواند به دلایل زیر ایجاد گردیده و بروز آن در پرینتر های مختلف میتوانید به دلایل زیر باشد :

 

◄ دمای ایجاد شده در واحد فیوزینگ پایین تر از حد استاندارد باشد.

◄ محافظ گرمایی فرار گرفته در بخش فیوزنیگ به صورت درست نصب نشده است.

◄ دمای ایجاد شده در واحد فیوزینگ بیشتر از میزان توان پرینتر hp بوده و میتواند به قطعات داخلی اسیب برساند.

◄ ولتاژ بالا ایجاد شده توسط منبع تغذیه پرینتر hp برای واحد فیوزینگ به صورت یکنواخت نبوده و یا به عبارت بهتر منبع تغذیه پرینتر hp دچار مشکل شده است.

◄ واحد فیوزینگ دچار مشکل شده یا نصب قطعات در این بخش به درستی صورت نگرفته است.

◄ کانکتورهای سنسور دما در بخش فیوزینگ را بررسی کنید و از صحت اتصال آنها مطمئن شوید.

 

 

تلفن نمایندگی hp

 

در صورتی که با خطای شماره ۵۰ و یا خطای Fuser Error مواجه شدید می‌توانید به روشهای زیر برای رفع آن اقدام کنید:

 

1- پرینتر hp را خاموش کرده و کابل برق آن را جدا کنید.

2- به مدت ۲۰ دقیقه پرینتر را در همین حالت رها کرده و مجددا آن را روشن کنید.

3-در پرینتر های رنگی و یا پرینتر هایی که واحد فیوزینگ به سادگی قابلیت جداسازی را دارند می توانید یک بار بخش فیوزینگ را از جای خود خارج کرده و مجدداً آن را نصب کنید.

4- بررسی نمایید که قطعات  J1307-1and J1307-2, J1308-1 and J1308-2 در داخل واحد فیوزینگ به درستی با یکدیگر در ارتباط باشند

 

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب در خصوص بررسی و رفع خطای شماره ۵۰ در پرینتر اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...