تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/20

بررسی و رفع خطای شماره ۲۰ در پرینتر اچ پی

بررسی و رفع خطای شماره ۲۰ در پرینتر اچ پی

 

بررسی و رفع خطای شماره ۲۰ در پرینتر اچ پی

 

Error code 20 in hp printer


 

خطای شماره ۲۰ در واقع بیانگر بروز مشکل در چاپگر اچ پی نیست ، بلکه معنی و مفهوم آن این است که فایل یا سندی که قصد پرینت آن را دارید از نظر حجم مورد نیاز به فضای بیشتر از حافظه تعبیه شده در چاپگر hp احتیاج دارد و دریافت آن به صورت کامل توسط چاپگر hp امکان پذیر نیست.

 

نحوه نمایش خطای شماره ۲۰ یا Low Memory در پرینتر هایی که دارای صفحه نمایش هستند به صورت LOW MEMORY و در پرینتر های جدیدتر که امکان ارسال Notification در ویندوز را دارند به صورت یک پیام بر روی صفحه مانیتور و در پرینتر هایی که فاقد صفحه نمایش هستند به صورت یک چراغ چشمک زن به رنگ قرمز یا نارنج می باشد.

 

بررسی و رفع خطای شماره ۲۰ در پرینتر اچ پی

 

خطای شماره ۲۰ در چاپگر hp ممکن است به علت عدم نصب صحیح فایل های درایور در ویندوز و یا به روز نبودن درایورهای پرینتر hp اتفاق بیفتد ، که برای رفع آن می بایست نسخه به روز درایور را متناسب با نوع پرینتر و نوع سیستم عاملی که از آن استفاده میکنیم از وب سایت hp دریافت کرده و نصب کنید.

 

در زمانی که تعداد پرینت های ارسالی برای چاپگر hp بیش از چند صفحه باشد امکان بروز خطای شماره ۲۰ وجود دارد. در این زمان می توانید با فشار دادن دکمه سبز رنگ یا GO بر روی چاپگر خود تعداد صفحاتی را که در حافظه جانبی پرینتر اچ پی قرار گرفته اند پرینت کنید. این اقدام ممکن است باعث از دست رفتن دیگر صفحات که در حافظه جانبی قرار نگرفته اند یا دستورات چاپ که در صف انتظار پرینت قرار دارند گردد.

 

تلفن نمایندگی hp

 

درصورتیکه با به روز رسانی درایور پرینتر اچ پی خطای Low Memory یا خطای شماره ۲۰ مرتفع نشد نیازمند آن است که حافظه داخلی چاپگر hp را ارتقا دهید. برای این منظور می بایست حافظه ای متناسب با نوع پرینتر hp که از آن استفاده میکنید تهیه نمایید. توجه داشته باشید که نصب حافظه در پرینتر hp مستلزم باز کردن بدنه و نصب کردن آن در برد اصلی پرینتر hp یا برد فرمتر می باشد. به همین منظور چنانچه دانش کافی در این زمینه را ندارید حتما از متخصصین و افراد کارآزموده در یکی از مراکز فروش و خدمات اچ پی کمک بگیرید.

 

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hp در نمایندگی hp

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hp در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب در خصوص بررسی و رفع خطای شماره ۲۰ در پرینتر اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...