تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/5/20

بررسی و رفع خطای شماره ۱۴ در پرینتر اچ پی

بررسی و رفع خطای شماره ۱۴ در پرینتر اچ پی

 

بررسی و رفع خطای شماره ۱۴ در پرینتر اچ پی

 

Error code 14 in hp printer

 

خطای شماره ۱۴ در پرینتر اچ پی زمانی اتفاق می افتد پرینتر قادر به شناسایی کارتریج نبوده و یا کارتریج در پرینتر قرار ندارد.

 

خطای شماره ۱۴ یا No Cartridge در پرینترهایی که دارای صفحه نمایش می باشند با ظاهر شدن خطای NO CARTRIDGE بر روی مانیتور دستگاه و در پرینتر های قدیمی تر با Error 14 قابل مشاهده است همچنین در پرینتر هایی که فاقد صفحه نمایش هستند این خطا به وسیله چشمک زدن چراغ روی پرینتر اچ پی نمایش داده می شود.

 

 

بررسی و رفع خطای شماره ۱۴ در پرینتر اچ پی

 

برای رفع خطای شماره ۱۴ در پرینتر لیزری hp لازم است تا درب جلویی پرینتر یا درب مخزن کارتریج در پرینتر hp را باز کرده و در صورتی که کارتریج درون دستگاه قرار ندارد اقدام به نصب کارتریج در پرینتر hp نمود.

 

 

اگر نمایش خطای شماره 14 در حالی اتفاق می افتد که کارتریج درون پرینتر قرار دارد پس باید این نکته را بدانید که این خطای صرفا مرتبط با مشکل کارتریج است بنابراین حتماً از درست قرار گرفتن ان در پرینتر hp مطمئن شوید

بررسی کنید که اتصال الکتریکی نصب شده بر روی کارتریج hp به درستی با کانکتورهای تعبیه شده در پرینتر hp مرتبط باشند. برای اطمینان از اتصال کامل با استفاده از یک پارچه تمیز به آرامی سطح چیپست روی کارتریج را تمیز کنید.

 

اگر در خصوص چیپست و مشخصات آن نیاز به اطلاعات بیشتری دارید میتوانید این مطلب را مطالعه کنید :

چیپست در کارتریج چیست و چه وظیفه ایی دارد؟

 

در صورتی که با انجام اقدامات فوق همچنان با خطای ۱۴ در چاپگر hp مواجه هستید،  قطعا وجود برخی مشکلات فنی در کارتریج باعث می شود تا پرینتر اچ پی قادر به شناسایی کارتریج نباشد. بنابراین بهتر است نسبت به تهیه یک عدد کارتریج جدید اقدام کنید

 

تلفن نمایندگی hp

 

اگر حتی با تعویض کارتریج همچنان چاپگر hp در حالت خطای NO Cartridge قرار دارد، می‌بایست چاپگر خود را به یکی از مراکز اچ پی ساپورت برای بررسی دقیق تر و رفع مشکل انتقال دهید، زیرا که این خطا می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد و بررسی تمامی این احتمالات در محل مشتری امری دشوار و در بعضی موارد ناممکن است.

 

توجه داشته باشید پرینتر به عنوان یک قطعه الکتریکی-مکانیکی بسیار حساس بوده و در عین حال دارای تنظیمات دقیق و پیچیده ای برای اجرای فرایند چاپ میباشد، به همین جهت اجازه ندهید تا افراد غیر متخصص به بهانه های مختلف اقدام به دستکاری پرینتر شما نمایند، چرا که این امر می‌تواند هزینه و خسارات بیشتری را برای شما ایجاد کند.

 

 

خدمات سرویس پرینتر میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانیپرینتر در مرکز اچ پی ساپورت

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت اچ پی ساپورن در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر است.

این مطالب در خصوص بررسی و رفع خطای شماره ۱۴ در پرینتر اچ پی توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...