تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/7/20
گروه مقاله : مقالات آموزشی

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر

 


بسیاری از کاربران با مشکل عدم نیاز به پرینت اسناد و مدارک دریافتی از طریق سیستم فکس بوده و لازم می دادند تا بتوانند فایل ها و صفحاتی را که برای آنها به صورت فکس دریافت می‌شود را بدون نیاز به چاپ یا پرینت در کامپیوتر خود مشاهده کنند

 

نیاز به ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر بیشتر برای افرادی مشاهده می‌شود که دارای سیستم های اتوماسیون اداری و یا گردش کار هستند، برای این کاربران پرینت صفحات فکس شده و اسکن مجدد آنها کار مضاعف و هزینه بردار می باشد بنابراین در این مقاله قصد داریم تا با آموزش استفاده از نرم افزار hp Toolbox روش ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر را به صورت خیلی ساده و سریع توضیح دهیم

 


توجه داشته باشید که همه مدلهای پرینتر اچ پی امکان استفاده از نرم افزار hp Toolbox را ندارند بنابراین پیش از اینکه شروع نصب نرم افزار و یا استفاده از آن کنید مطمئن شوید که آیا پرینتر لیزری اچ پی که در اختیار دارید امکان استفاده از نرم افزار hp Toolbox را به شما قرار خواهد داد یا خیر.

 

آموزش استفاده از نرم افزار hp Toolbox برای ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر:


1- بر روی دکمه استارت کلیک کنید

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر


2- کلمه hp Toolbox را تایپ کرده و نرم افزار hp Toolbox را اجرا کنید

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر

 


3- پس از آنکه نرم افزار hp Toolbox باز شد از لیست پرینترهای نمایش داده شده بر روی پرینتر مورد نظر خود کلیک کنید

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر

 

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر

 


4- بر روی گزینه FAX کلیک کرده و زیر منوی آن را باز کنید

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر
 


5- روی گزینه کلیک کرده و از لیست موارد سمت راست Receive faxes to this Computer را انتخاب کنید

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر


6- با فشردن دکمه Apply عملیات را ذخیره کنید

ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر


◄ اکنون می توانید فایل ها و اسناد دریافت شده از طریق پرینتر چند کاره اچ پی را بر روی کامپیوتر مشاهده کنید
7- برای مشاهده فکس های دریافت شده روی گزینه Fax Receive log کلیک کنید

 

 

 

کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت همواره بهترین و ساده ترین راهکار را با توجه به شرایط و محدودیت های مالی به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

 

پرسنل مستقر در فروشگاه hpsupport.ir با سابقه طولانی و تجربه کافی می‌توانند به شما برای تعمیر پرینتر اچ پی  و رفع این مشکل کمک کنند.

خدمات سرویس پرینتر hp میتواند به 2 روش صورت پذیرد :

اعزام کارشناس فنی و تعمیر پرینتر در محل

استفاده از خدمات پشتیبانی hpsupport.ir در مراکز خدمات اچ پی ساپورت

 

تعمیر پرینتر hp

 

لازم به ذکر است شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت درخواست های خود از طریق وب سایت hpsupport.ir در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات ما بهرهمند گردید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا مراکز خدمات اچ پی ساپورت است.

این مطالب برای آموزش ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر توسط تیم hpsupport.ir ترجمه و تولید شده است

 

نظر کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...