تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/29
گروه مقاله : مقالات آموزشی

استفاده از نرم افزار برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی

استفاده از نرم افزار برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی

 

این مقاله در راستای استفاده از نرم افزار HP Solution Center برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی در نظر گرفته شده و کاربرد آن برای پرینتر های جوهر افشان می باشد که تا قبل از سال ۲۰۱۰ تولید شده و بر روی کامپیوتر هایی با سیستم عامل ویندوز در حال استفاده میباشند

 

 

HP Solution Center نرم افزار

 

HP Solution Center یک نرم افزار کاربردی تحت سیستم عامل ویندوز بوده که ویژه پرینترهای hp طراحی و تولید شده است نرم افزار برای پرینتر هایی که تا قبل از سال ۲۰۱۱ تولید شده اند روانه بازار شد. با استفاده از نرم افزار HP Solution Center میتوانید بسیاری از کارها و وضعیت های قابل بررسی بر روی پرینتر اچ پی را مد نظر داشته باشید به طور مثال می توانید از تصاویر اسکن بگیرید ، میزان جوهر باقی مانده در کارتریج را مشاهده کنید و یا با استفاده از نرم افزار به صورت آنلاین کارتریج مورد نیاز خود را سفارش دهید و این تنها بخشی از قابلیت های نرم افزار پشتیبانی و رفع مشکلات پرینتر اچ پی است.

 

آیا نرم افزار رفع مشکلات پرینتر اچ پی HP Solution Center بر روی کامپیوتر من نصب شده است ؟

 

هنگامی که فایل نرم افزار و یا راه انداز پرینتر خود را از طریق سی دی و یا دانلود فایل درایور به واسطه استفاده از سایت اچ پی به طور کامل بر روی کامپیوتر نصب شود قطعا نرم افزار رفع مشکلات پرینتر hp یا HP Solution Center بر روی کامپیوتر شما نصب و قابل استفاده می باشد

می توانید از طریق روش های زیر به این نرم افزار HP Solution Center دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنید

 

متناسب با نوع ورژن سیستم عامل شما آیکون نرم افزار می‌تواند مشکل یکی از دو آیکون پایین باشد

 

استفاده از نرم افزار برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی   استفاده از نرم افزار برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی

 

در کامپیوتر به دنبال نام پرینتر خود بگردید اگر یکی از آیفون های بالا را بر روی دسکتاپ خود می بینید لازم است تا با جستجوی دقیق نام پرینتر به صفحه Solution Center دسترسی پیدا کنید

 

◄اگر نمی توانید Solution Center را  پیدا کنید لازم است تا فایل درایور و نرم افزار راه انداز ویژه پرینتر خود را متناسب با سیستم عامل به کار گرفته شده در کامپیوترتان به طور کامل دانلود کرده و آن را با دقت نصب کنید

 

◄چنانچه در هنگام جستجو نرم افزار HP Printer Assistant را مشاهده کردید باید بدانید که پرینتر شما بعد از سال ۲۰۱۰ تولید شده و امکان استفاده از نرم افزار HP Solution Center برای آن وجود ندارد در عوض می توانید از نرم افزار HP Printer Assistant استفاده کنید که تقریباً مشابه HP Solution Center می باشد

 

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا مرکز خدمات اچ پی ساپورت است.

این مطالب برای استفاده از نرم افزار برای رفع مشکلات پرینتر اچ پی توسط تیم hpsupport.ir ترجمه و تولید شده است

 

 

نظر کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...