تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/9
گروه مقاله : مقالات آموزشی

نکات مهم در هنگام خرید کارتریج hp

نکات مهم در هنگام خرید کارتریج hp

 

نکات زیر در هنگام خرید کارتریج hp می‌تواند به شما کمک کند تا با اطمینان خاطر و امنیت بالاتری نسبت به انجام خرید اقدام کنید

 

یکی از نکات مهم در هنگام خرید کارتریج hp این است که همواره سعی کنید تا از فروشگاه های آنلاین خرید کنید زیرا این مراکز به دلیل عدم پرداخت هزینه های مربوط به اجاره فروشگاه و نداشتن نمایشگاه های گران قیمت م تا بتوانید این آرامش خاطر را به همراه داشته باشید که محصول شما از کیفیت بالا و تاییدیه های لازم برخوردار باشدی‌توانند هزینه تمام شده پایین تری را برای کارتریج اورجینال و یا کارتریج طرح اچ پی در نظر بگیرد

 

از محل مطمئن و با اصالت خرید کنید زیرا اصالت و پشتیبانی دقیق یکی از نکات مهم در هنگام خرید کارتریج hp است بنابر این برای خرید محصولات اورجینال و با کیفیت حتما به دنبال مراکز مطمئن و یا قابل اعتماد برای اچ پی باشید اما توجه داشته باشید که از آنجا که شرکت hp یک برند آمریکایست محصولات خود را به صورت رسمی وارد ایران نکرده و در نتیجه نمایندگی رسمی برای این شرکت در ایران وجود ندارد بنابراین استفاده از لفظ نمایندگی رسمی اچ پی توسط برخی از افراد سودجو کاری اشتباه و متقلبانه می باشد مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت با اخذ مجوزهای لازم در خصوص فروش و خدمات پشتیبانی محصولات اچ پی از سازمانهای ذیصلاح توانسته است تا در این  مسیر خدمات قابل توجه و صادقانه ای را در ایران ارائه نماید

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا مراکز خدمات اچ پی ساپورت است.

این مطلب برای آشنایی با نکات مهم در هنگام خرید کارتریج اچ پی توسط تیم hpsupport.ir ترجمه و تولید شده است

نظر کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...