تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/3
گروه مقاله : مقالات آموزشی

یونیت درام چیست

یونیت درام چیست

 

یونیت درام همانگونه که از نامش پیداست یکی از قسمت های استفاده شده در پرینتر اچ پی بوده که مسئولیت نگهداری درام را بر عهده دارد

 

از آنجا که در کارتریج های اورجینال اچ پی درام هزینه بالا و قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد شرکت اچ پی بر آن شد تا با حذف درام از کارتریج و قرار دادن آن در یک واحد مستقل هزینه  استفاده از کارتریج های اورجینال اچ پی را به حداقل برساند بنابراین مثل کارتریج های قبل که مخزن پودر و در آن که غالباً به رنگ آبی و یا فیروزه ای رنگ است در کنار یکدیگر قرار نگرفته و و در پایان هر دوره استفاده از کارتریج و تمام شدن شارژ آن دلیلی ندارد تا درام را عوض کنید بنابراین کیفیت در آن را ارتقا داده تا بتوان پس از  ۸ الی ۱۰ دوره استفاده از کارتریج اورجینال اچ پی نسبت به تعویض یونیت درام اقدام نمایید

 

لطفاً توجه داشته باشید که  درام در پرینتر اچ پی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و لازم است تا هنگام استفاده از پرینتر اچ پی یونیت درام را در شرایط کاملا استاندارد و با کمال دقت نگهداری کنید

 

نکته مهم

هرگونه تماس پوست با درام در کارتریج hp ممنوع بوده و می تواند اختلال در کیفیت چاپ و عدم وضوح تصاویر چاپ شده را موجب گردد

 

هرگز برای تمیز کردن درام از الکل و مواد شوینده استفاده نکنید زیرا سطح فوقانی این محصول بسیار به مواد شیمیایی حساس بوده و به سادگی آسیب می بیند

 

برخورد  اشیای نوک تیز و محکم می تواند خطرات جدی و آسیب های جبران ناپذیری را به درام وارد کند

 

توجه داشته باشید که یونیت درام را نباید در معرض نور مستقیم و یا تشعشعات رادیوی قرارداد

 

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا مرکز خدمات اچ پی ساپورت است.

این مطلب برای پاسخ به سوال یونیت درام چیست توسط تیم hpsupport.ir ترجمه و تولید شده است

نظر کاربران


سیامک
تشکر
بسیار عالی ممنون
خواهش میکنیم


دانشفر
عالی
مرسی بابات اطلاعات

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...