تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/3/21
گروه مقاله : مقالات آموزشی

کیفیت رنگها در چاپ مناسب نیست

کیفیت رنگ ها در پرینت مناسب نیست

 

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران پرینتر ها در هنگام کار با چاپگر اچ پی و یا هر برند دیگری برخورد می کنند تفاوت در تصاویر چاپ شده با آنچه بر روی صفحه مانیتور مشاهده می‌کنند می باشد و به اصطلاح عنوان می‌دارند که کیفیت رنگ ها در چاپ مناسب نیست

در ابتدا بهتر است بدانیم که اگر تصویری را بر روی کاغذ چاپ می کنید عملاً باید انتظار داشته باشیم که درصدی تیره و کدر تر نسبت به آنچه بر روی مانیتور مشاهده میکنید باشد زیرا صفحه مانیتور و تصاویر نمایش داده شده بر روی آن ترکیبی از رنگ و نور می باشند که باعث درخشان تر و شفاف تر دیده شدن عکس ها می شود این در حالی است که هنگام چاپ فقط رنگها را بر روی زمینه سفید میبینیم و خبری از نور در پس زمینه وجود ندارد

نکته مهم چنانچه اخیراً کارتریج های پرینتر خود را عوض کرده اید و احیانا از کارتریج اورجینال اچ پی استفاده نمیکنید پس باید ابتدا کارتریج طرح را با کارتریج اورجینال تعویض کنید تا از سلامت سیستم مطمئن شوید

 

کیفیت رنگها در چاپ مناسب نیست

 

همه پرینترهای جوهر افشان اچ پی دارای یک سنسور چک کننده کیفیت چاپ و رنگ در کنار هد پرینتر و یا کارتریج می باشد که وظیفه بررسی و تایید سلامت چاپ را بر عهده دارد اگر کیفیت رنگها در چاپ مناسب نیست میتوانید برای این کار ضمن انجام عملیات تمیز کردن هد و کارتریج ها نسبت به انجام تست پرینت اقدام کنید تا پرینتر اچ پی به صورت اتوماتیک سیستم های درونی خود را کالیبره کند

 

تلفن تماس با hp

 

تیم فنی و کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی ساپورت همواره برآنند تا با ارائه بهترین راهکارها و انجام خدمات شایسته حضور فعال و پر رنگ خود را در کنار شما به اثبات برسانند همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید تماس با مرکز خدمات اچ پی ساپورت  از مشاوره رایگان با کارشناسان فنی در خصوص مشکل و خطای ایجاد شده در پرینتر اچ پی استفاده برده و در شرایط لزوم میتوانید با درخواست اعزام کارشناس فنی و یا خدمات پشتیبانی اچ پی از مزایای این مجموعه بهره کافی را ببرید.

 

کیفیت رنگها در چاپ مناسب نیست

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا مرکز خدمات اچ یی ساپورت است.

این مطلب در راستای آموزش چاپ هنگامی که کیفیت رنگها در چاپ مناسب نیست توسط تیم hpsupport.ir ترجمه و تولید شده است

 

نظر کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...