تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/3/4
گروه مقاله : مقالات آموزشی

عیب یابی و رفع خطا

عیب یابی و رفع خطا

 

توجه داشته باشید که در هنگام عیب یابی و رفع خطا در محصولات hp چنانچه ۲ عدد دستگاه کاملا مشابه و یکسان را در اختیار دارید و یکی از آن دستگاه ها به هر دلیل دچار مشکل و یا نقص فنی می باشد بهترین روش آزمایش کردن قطعات دستگاه معیوب نصب و اطمینان از کارکرد صحیح آنها در دستگاه سالم می باشد زیرا در دستگاهی که سالم است همه قطعات کارکرد خود را به درستی انجام داده و از اطمینان کافی نسبت به آن برخورد داریم

 

عیب یابی و رفع خطا

 

به طور مثال در نظر بگیرید که یک پرینتر hp در اختیار دارید که به هر دلیل دچار مشکل در برد فرمتر (ّFormatter) بوده و لازم است تا مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد در این حالت بهتر است تا قطعه معیوب را بر روی دستگاه سالم نصب کرده و تست بگیریم زیرا ممکن است در دستگاهی که دچار مشکل و نقص فنی است به هر دلیلی یکی دیگر از قطعات دچار مشکل بوده و ما از آن بی خبر باشیم

 

تلفن نمایندگی hp

 

فراموش نکنید که چنانچه قطعه معیوب را در دستگاه سال نصب کنید و یا از دستگاهی که بدون مشکل در حال کار کردن است قطعه برداشته و روی دستگاه  معیوب قرار دهید در هر صورت این ریسک را خواهید داشت که به سایر قطعات نیز آسیب برسد اما این بهترین روش و منطقی ترین حالت است

نکته مهم دیگر این است پیش از هر اقدامی قطعات را با علامت گذاری از هم مجزا کنید مثلا بر روی فرمتر (ّFormatter)  استفاده شده از دستگاه سالم علامت بخصوصی را بگذارید تا بتوانید در هنگام عیب یابی و رفع خطا آن را تشخیص دهید

نکته مهم دیگر در عیب یابی و رفع خطا علامت گذاری بر روی قطعات تست شده و مورد اطمینان است این کار دوباره کاری و اتلاف وقت جلوگیری کرده و روش آزمون و خطای شما را بهینه تر می کند

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا مرکز خدمات اچ پی ساپورت است.

این مطلب برای کمک به شما ویژه عیب یابی و رفع خطا توسط تیم hpsupport.ir ترجمه و تولید شده است

 

نظر کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد فروشگاه اچ پی ساپورت قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مجموعه اچ پی ساپورت بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشند).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...